خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

رسمی: مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس شد

رسمی: مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس شد
به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه یوونتوس وچلسی پس از چند روز چانه زنی در نهایت به توافق دست یافتند و مائوریتزیو ساری توانست مجوز جدایی خود از باشگاه لندنی را دریافت کرده و برای سه فصل آینده، به عنوان سرمربی جدید یوونتوس منصوب شود.

ساری تابستان گذشته از ناپولی به چلسی رفت و توانست این تیم را قهرمان لیگ اروپا کند. او چلسی را در رده سوم لیگ برتر قرار داد و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را برای این تیم به دست بیاورد اما پس از قطع همکاری مکس الگری با یوونتوس، شایعات زیادی در مورد علاقه سران یووه برای انتخاب ساری به عنوان سرمربی بعدی خود به گوش می رسید و در نهایت امروز همه چیز قطعی شد.

باشگاه چلسی در بیانیه ای ضمن تشکر و قدردانی از ساری بابت کسب قهرمانی لیگ اروپا اعلام کرد که این مربی علاقه شدیدی برای بازگشت به کشور خود داشت و در نهایت باشگاه نیز دلایل او برای بازگشت به ایتالیا را تعیین کننده دانست.

به این ترتیب ساری از این پس هدایت تیمی را برعهده خواهد داشت که در هشت سال گذشته فاتح اسکودتو شده اما هدف اصلی اش فتح لیگ قهرمانان خواهد بود.

برچسب‌ها: مائوریتسیو ساری یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

16 Esteghlal Fc‌1398/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi