خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

واکنش باتیستوتا به احتمال بازگشت به فیورنتینا

واکنش باتیستوتا به احتمال بازگشت به فیورنتینا
به گزارش "ورزش سه"، بعد از تغییر مالکیت باشگاه بنفش پوش فلورانسی و حضور کویسوی آمریکایی در راس این باشگاه، اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت گابریل باتیستوتا به این باشگاه و در دست گرفتن یک نقش مدیریتی مطرح شده و ستاره ای که 9 سال در فلورانی درخشید، این اخبار را رد نکرده است.
باتیستوتا گفت: "بله، ما با یکدیگر صحبت کرده ایم اما این تنها یک مکالمه و نه چیزی بیشتر از آن بوده است. بازگشت من به فیورنتینا بستگی به این دارد که مالکان جدید باشگاه چه کاری از من می خواهند.
من در آرژانتین زندگی می کنم و در صورت پذیرش این پیشنهاد باید مهاجرت کنم. پس من منتظر پاسخ خواهم بود تا ببینم شرایط چگونه پیش می رود. اگر آنها با من تماس بگیرند و من بتوانم برای باشگاه مفید باشم این پیشنهاد را خواهم پذیرفت و در غیر اینصورت رابطه من با هواداران به همین شکل باقی خواهد ماند.
تغییر در مالکیت باشگاه اشتیاق دوباره در بین هواداران به ارمغان آورده است. من فکر می کنم که کومیسو کسی است که واقعا می تواند کاری برای فیورنتینا انجام دهد و هواداران همین حالا نیز وی را پذیرفته اند."

برچسب‌ها: باتیستوتا ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

170 فوتبال درجه11398/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi