خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

مسی: داوری مزخرف بود، فقط به نفع برزیل سوت زدند

مسی: داوری مزخرف بود، فقط به نفع برزیل سوت زدند
یونل مسی بعد از شکست 2-0 آرژانتین از برزیل در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا، با انتقاد بسیار تند از داور بازی، او را به جانبداری از برزیلی‌ها متهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه برزیل موفق شد در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 لیونل مسی و یارانش را با نتیجه 2-0 شکست داده و از دور رقابتها حذف کند، لیونل مسی، ستاره بزرگ آلبی‌سلسته در پایان بازی درحالیکه به شدت عصبانی به نظر می‌رسید برای توصیف داوری مسابقه از صفت مزخرف استفاده کرد و داور بازی را به جانبداری از برزیلی‌ها متهم کرد.

مسی از مصاحبه بعد از بازی خود برای انتقاد از تصمیم داور برای پنالتی اعلام نکردن خطایی که کمی قبل از گل فیرمینو در دقیقه 71 روی سرخیو آگوئرو انجام شده بود، استفاده کرد.

مسی به خبرنگاران گفت:" آنها از ما بهتر نبودند. برزیلی‌ها خیلی زود به گل رسیدند و گل دوم‌شان هم بعد از آن زده شد که پنالتی‌ای که روی آگوئرو مرتکب شده بودند را به نفع ما نگرفتند".

ستاره بزرگ آرژانتینی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" داور مسابقه تا قبل از آن خیلی مزخرف داوری کرده بود و تا جایی که توانسته بود به همه کارت زرد داده بود ولی در آن صحنه حتی به خودشان زحمت بررسی VAR را ندادند. واقعا خیلی جالب است".

مسی در ادامه گفت:" این شکل داوری کردن در طول مسابقه بارها و بارها تکرار شد. به محض اینکه برخوردی اتفاق می‌افتاد به سود برزیل سوت زده می‌شد و این داوری مزخرف باعث شد حواس ما از بازی پرت شود".

ابرستاره فوتبال آرژانتین در ادامه گفت:" ما هیچ بهانه‌ای برای شکست نداریم ولی باید این بازی بررسی و تحلیل شود. امیدوارم کانمبول، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در این باره کاری انجام بدهد".

مسی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" به نظر من، ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. تلاش زیادی به خرج دادیم و برزیلی‌ها نسبت به ما برتری نداشتند".

برچسب‌ها: آرژانتین مسی داوری برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

235 معراج بارسلونی1398/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi