خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,915

مگوایر در سیتی، مثل فن‌دایک در لیورپول

مگوایر در سیتی، مثل فن‌دایک در لیورپول
ویسنته ایبورا، هم‌تیمی سابق هری مگوایر در لسترسیتی با ستایش از این ستاره ملی‌پوش انگلیسی می‌گوید در صورت انتقال مگوایر به منچسترسیتی که این روزها شایعات زیادی درباره‌اش مطرح است، او در سیتی همان نقشی را بازی خواهد کرد که ویرژیل فن‌دایک در لیورپول بازی کرده است.
این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال انتقال مگوایر به سیتی مطرح شده است. بعد از ترک سیتی توسط وینسنت کمپانی، پپ گواردیولا مایل است ستاره‌ای قدرتمند و در حد و اندازه کمپانی به تیمش اضافه کند تا در مرکز خط دفاعی چهارنفره او حضوری مقتدرانه داشته باشد. به همین خاطر است که سیتی توجه خود را به هری مگوایر معطوف کرده است.
ایبورای اسپانیایی که در لسترسیتی، سابقه بازی با مگوایر را دارد با ستایش از این ملی‌پوش انگلیسی به روزنامه مارکا گفت:" مگوایر بازیکن بزرگی است. یک فوتبالیست خیلی قوی با تعادل عالی که هم می‌تواند توپ را حفظ کند و هم می‌تواند به عنوان یک مدافع گل بزند".
همبازی اسپانیایی مگوایر در ادامه گفت:" مگوایر در جام جهانی نمایش درخشانی داشت و واقعا فوتبالیست عالی‌ای است. انتقال او به منچسترسیتی برای این تیم همانقدر مفید خواهد بود که انتقال فن‌دایک برای لیورپول بود".

برچسب‌ها: منچسترسیتی گواردیولا مگوایر نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

143 Cool1398/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi