خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

5 خرید بزرگ رئال مادرید از چلسی؛ ادن هازارد و سرنوشتی مبهم!

5 خرید بزرگ رئال مادرید از چلسی؛ ادن هازارد و سرنوشتی مبهم!
رسمی شدن انتقال ادن هازارد به رئال مادرید، خیال هواداران متعصب این تیم را راحت کرد تا دیگر آنها در فصل 2019/20 نگران چگونگی عملکرد دو زوج طلایی بنزما و گرت بیل نباشند! مهاجمانی که پرز را وادار کردند تا دست به دامن ماریانو و براهیم دیاز و وینیسیوس شود و چند هفتۀ آخر لالیگا را چشم به ساق‌های آنان بدوزد.
به طور کلی ادن هازارد ستاره‌ای محترم و بسیار ارزشمند در دنیای فوتبال محسوب می‌شود که هر باشگاهی رویای در اختیار داشتن چنین بازیکن در خدمت تیمی را دارد، همانگونه که چلسی با تکیه بر ویژگی‌های جذاب فردی او توانست از دل بسیاری از بحران‌ها عبور کند و به عنوان رهبر فانتزی خود، پیروزی‌های بزرگ و جام‌های ارزشمندی را کسب کند و یا به همین ترتیب بلژیک و مارتینز توانستند خود را دنیای بزرگان جهان، با بکارگیری مناسب از این هافبک مهاجم 28 ساله، کاملا ترسناک به نظر برسند!
مطمئناً نگاه‌ها به آیندۀ هازارد در رئال مادرید مثبت است، اگر چیزی مغایر با این دیدگاه وجود داشت، نه چلسی و نه رئال مادرید و نه حتی خود هازارد رضایت به این انتقال نمی‌دادند، اما نکته‌ای نگران کننده که در ارتباط با این انتقال می‌تواند ذهن مخاطب را به خود مشغول کند، نگاه باشگاه چلسی به بازیکنان ویترینی خود که در اختیار رئال مادرید قرار گرفته‌ است، می‌باشد، چرا که چلسی به آسانی بازیکنی را در اختیار باشگاه‌های بزرگ قرار نمی‌دهند
در میان اسامی چون: ریکاردو کاروالیو، مایکل اسین، تیبو کورتوا و آرین روبن، که در گذشته از چلسی به رئال مادرید منتقل شدند، نمی‌توان نتیجه‌ای مثبت را از خروجی این بازیکنان در برنابئو لمس کرد! چرا که اغلباً با حضور کوتاه مدت خود در مادرید نتوانستند امضای خود را در باشگاه پرماجرای رئال مادرید برجای بگذارند؛ ریکاردو کاروالیو، بهترین خرید مادریدی‌ها از چلسی که 50 بازی را در 3 فصل حضور خود در قلب دفاع لوس بلانکوس از خود به ثبت رساند را شاید بتوان بهترین خرید سپیدها از آبی‌های لندن لحاظ کرد!
روبن از همان ابتدا هم خیلی از سوی پرز حمایت نمی‌شد و مشکلات ریشه‌ای او با این مدیر متکبر روزهایی نه چندان خوش را در برنابئو برایش رقم زد، مایکل اسین نیز با حضور قرضی‌اش در برنابئو یکی از محدود انتقال‌های موفق میان دو تیم بود و در آخر تیبو کورتوا فاجعه‌بارترین خرید سپیدهای لوس بلانکوس از آبی‌های لندن لحاظ می‌شود که اوج منفوریت را برای خود در برنابئو کسب کرد!
آیندۀ ادن هازارد در رئال مادرید خیلی مشخص نیست، همه چیز به خود او بستگی دارد، نمی‌توان قضاوت درستی را صورت داد، ولی او اگر همان هازارد روی فرم چلسی باشد، بی‌شک رئال مادرید می‌تواند با افتخار از این انتقال سخن بگوید، اما اگر هازارد نیز نتواند پاسخگوی نیازهای فنی زیدان باشد، باید گفت که چلسی باز هم در آستانۀ پا به سن گذاشتن ستاره‌هایش، با همان سیاست همیشگی در این انتقال سود مالی کرده است!

برچسب‌ها: چلسی ادن هازارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

107 آزلـگـرونـا1398/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi