خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,820

باکایوکو: آماده ام دوباره برای چلسی بازی کنم

باکایوکو: آماده ام دوباره برای چلسی بازی کنم
تیمو باکایوکو بعد از یک فصل حضور قرضی در میلان به تیم سابق خود برگشت تا برای لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیمو باکایوکو هافبک میانی تیم چلسی، فصل قبل را به صورت قرضی در تیم میلان سپری کرد. تیم او در راه رسیدن به لیگ قهرمانان ناکام بود و نتوانست در بین چهار تیم نخست قرار گیرد. در اواخر فصل شایعاتی مبنی بر اختلاف او با جنارو گتوزو(سرمربی وقت میلان) شنیده می شد و حتی این دو در جریان یکی از بازی ها با یکدیگر تنش لفظی نیز پیدا کردند.

باکایوکو بعد از حضور قرضی در میلان، به تیم سابق خود یعنی چلسی برگشت. او درباره حضور دوباره در تیم چلسی گفت:« آماده‌ام که با تمام توان در فصل جدید برای تیمم به میدان بروم. چلسی باید در این فصل در لیگ قهرمانان به میدان برود و خیلی مهم است که بتوانیم خودمان را برای شروع فصل جدی به خوبی آماده کنیم. دوست دارم در لیگ قهرمانان به میدان بروم و آماده‌ام که در بازگشت به چلسی با بقیه بازیکنان رقابت کنم.»

چلسی به دلیل نقض قوانین یوفا، نمی‌تواند در تابستان و نقل و انتقالات زمستانی خریدی داشته باشد و به همین خاطر بازگشت بازیکنان قرضی می‌تواند خبر خوبی برای این تیم لندنی باشد.

برچسب‌ها: تیمو باکایوکو اث میلان چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 آزلـگـرونـا1398/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi