خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

بونوچی: فلسفه جوانگرایی مانچینی به نفع ایتالیا است

بونوچی: فلسفه جوانگرایی مانچینی به نفع ایتالیا است
به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امروز ایتالیا و بوسنی در رقابتهای انتخابی یورو2020، لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس به تمجید از مانچیی، سرمربی تیم ملی این کشور پرداخته و می‌گوید فلسفه او برای میدان دادن به بازیکنان جوان، به پرنشاط شدن لاجوردی‌پوشان منجر شده و قدرت ایتالیا را به مراتب بیشتر از قبل کرده است.

مانچینی بعد از ناکامی جیان پیترو ونتورا در رسیدن به جام جهانی 2018 جانشین او شد و هدایت لاجوردی‌پوشان را به دست گرفت. سرمربی سابق منچسترسیتی از آن زمان بازیکنان جوان زیادی را به تیم ملی ایتالیا دعوت کرده و میانگین سنی این تیم را به شدت پایین آورده است.

بونوچی که این روزها به عنوان یکی از بازیکنان فیکس خط دفاعی ایتالیا به میدان فرستاده می‌شود با ستایش از مانچینی گفت:" عامل اصلی تغییر تیم ملی ایتالیا، سرمربی ما است. او ایده خیلی روشن و دقیقی دارد. ایده‌ای که با حضور او فوتبال ایتالیا را دستخوش تغییرات گسترده کرده".

ستاره خط دفاعی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت:" در دوران مانچینی بازیکنان جوان زیادی توانسته‌اند خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند و باعث بهبود شرایط ایتالیا شوند".

برچسب‌ها: لئوناردو بونوچی روبرتو مانچینی تیم ملی ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

92 Esteghlal Fc‌1398/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi