خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

پرسپولیس شنبه پول برانکو را می دهد!

پرسپولیس شنبه پول برانکو را می دهد!
باشگاه پرسپولیس بنا دارد که روز شنبه پول سرمربی کروات خود را پرداخت کند و بدهی به این مربی کاملا تسویه شود.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشستی خبری برگزار کرد و در آن صراحتا اعلام کرد که عزم باشگاه بر پرداخت مطالبات باقی مانده برانکو ایوانکوویچ است. برانکو برای لیگ هجدهم قراردادی داشته که به اضافه آپشن ها و پاداش ها، به عدد 1.5 میلیون یورو می رسد.

از این مبلغ، 500 هزار یورو مدتی پیش از سوی باشگاه پرداخت شده و یک میلیون آن باقی مانده است. همین مسئله باعث ایجاد شایعاتی شد مبنی بر اینکه برانکو پس از سفر به کشورش، به ایران برنمی گردد و همکاری او با پرسپولیس قطع می شود.

حالا خبرها از باشگاه پرسپولیس، حاکی از آن است که پرسپولیسی ها یک میلیون یوروی باقی مانده از مطالبات برانکو را فراهم کرده و روز شنبه پرداخت می کند. این بهترین خبری است که هواداران پرسپولیس می توانند بشنوند و از بابت تسویه مالی سرمربی موفقشان آسوده شوند.

اما نکته ای که وجود دارد، یک ابهام است. ابهام بر سر بازگشتن یا بازنگشتن برانکو به ایران. به نظر می رسد حتی در صورت دریافت کامل مطالبات هم تضمینی برای این مسئله وجود ندارد که برانکو برای ادامه همکاری با پرسپولیس به ایران برگردد. از این رو مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود؛ چه در شرایطی که پول برانکو را پرداخت کنند، چه در صورتی که مطالبات او پرداخت نشود.

برچسب‌ها: برانکو پرسپولیس قهرمانی هتریک دبل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

134 Taj_fc1398/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi