خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

ترکیه 2-0 فرانسه: قهرمان جهان در قونیه زانو زد

ترکیه 2-0 فرانسه: قهرمان جهان در قونیه زانو زد
تیم ملی فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018، در دیداری از مرحله مقدماتی یورو 2020، با نتیجه 2-0 مغلوب ترکیه شد.

تیم ملی ترکیه که امشب میزبان فرانسه بود، با ارائه نمایشی درخشان، توانست این تیم را با دو گل از پیش رو بردارد. شاگردان شنول گونش در این دیدار موقعیت های زیادی روی دروازه قهرمان جهان ایجاد کردند اما در نهایت با دو گلی که کان آیهان و چنگیز اوندر در نیمه اول به ثمر رساندند، توانستند در این دیدار به پیروزی برسند.

فرانسوی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان ترکیه هم رفته رفته پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 19 به گل برسند اما ضربه سر کارامان را هوگو لوریس با واکنشی به موقع، به بیرون فرستاد.

در ادامه این بازیکنان میزبان بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند موقعیت نصفه ونیمه، سرانجام در دقیقه 30 به گل رسیدند. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه فرانسه بود که ضربه سر دمیرال در مقابل دروازه به کان آیهان رسید و او هم با یک ضربه سر مقتدرانه، لوریس را مغلوب کرد.

فرانسوی ها که انتظار چنین نمایشی از ترکیه را نداشتند، تلاش کردند که خیلی زود بازی را به تساوی بکشند اما باز هم این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 39 به گل دوم برسد اما ضربه ایلماز از قدرت لازم برای مغلوب کردن لوریس برخوردار نبود.

اما انتظار ترک ها برای رسیدن به گل دوم چندان طول نکشید و در دقیقه 40، چنگیز اوندر اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی اشتباه ساموئل اومتیتی و پل پوگبا بود که توکوز پشت محوطه جریمه فرانسه صاحب توپ شد و پاس خوب او را اوندر با یک ضربه محکم و دقیق، به گوشه دروازه لوریس فرستاد.

فشار حملات میزبان بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و این تیم می توانست در دقیقه 44 به گل سوم برسد اما ضربه سر دمیرال از کنار دروازه فرانسه به بیرون رفت و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما این ترکیه بود که می توانست در دقیقه 56 به گل سوم برسد. این بار روی اشتباه پاوارد و واران بود که ایلماز در محوطه جریمه فرانسه صاحب موقعیت شد اما واکنش خوب لوریس، دروازه خروس ها را نجات داد.

یک دقیقه بعد، بار دیگر لوریس مجبور به واکنش شد تا فرانسه گل سوم را دریافت نکند. روی ارسال اوندر، کارامان با ضربه سری دیدنی، می توانست حساب کار را 3-0 کند اما لوریس با واکنشی تماشایی، توپ را دفع کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان میزبان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و کمتر فرصتی در اختیار فرانسوی ها قرار می دادند. در دقیقه 70، نوبت تکدمیر بود تا شانس خود را برای باز کردن دروازه فرانسه امتحان کند ولی لوریس با واکنش به موقع، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی فرانسوی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما باز هم این بازیکنان میزبان بودند که روی ضدحملات، صاحب موقعیت های خطرناک تری می شدند؛ ولی در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به سود ترکیه به پایان رسید.

کان آیهان با حضور به موقع در محوطه جریمه فرانسه، گل اول ترکیه را در دقیقه 30 به ثمر رساند.
هوگو لوریس در دیدار امشب چند موقعیت خوب را از بازیکنان ترکیه گرفت تا شکست این تیم سنگین تر نشود
شنول گونش که یک بار در سال 2002 ترکیه را به رتبه سوم جام جهانی رساند، یک بار دیگر تیمی مدعی ساخته که یک پیروزی بزرگ مقابل قهرمان جهان به دست آورد.

برچسب‌ها: تیم ملی ترکیه تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

162 Fc Bar‌celona‌1398/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi