خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,260

قلعه نویی پیشتاز از همه

قلعه نویی پیشتاز از همه
در زمانی که اکثر تیم ها حتی سرمربی شان هم مشخص نیست،امیر قلعه‌نویی خیلی زود برای ترمیم سپاهان دست به کار شد و در شروع فصل نقل‌وانتقالات دو بازیکن خرید.محمدرضا حسینی که از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشت، در اصفهان ماند و از ذوب‌آهن راهی سپاهان شد تا جانشین مهرداد محمدی شود.در حالی محمدی از سپاهان راهی دسپورتیوو پرتغال شد که فصل گذشته به طور متوسط فقط 0.4 نبردهوایی پیروز می‌شد، ولی علاقه قلعه‌نویی به ارسال‌های هوایی او را سراغ بازیکنی فرستاد که در هر مسابقه لیگ هجدهم به طور متوسط 2.7 مرتبه ضربه سر می‌زد.دیگر خرید قلعه‌نویی، مرتضی منصوری است. دفاع کناری فصل قبل پدیده که در 22 مسابقه دفاع راست بازی کرد و پنج بازی هم در سمت چپ دفاع قرار گرفت. توانایی بازی در دو پست، قلعه‌نویی را مجاب کرد که برای محمد ایران‌پوریان و سعید آقایی رقیبی درجه یک بتراشد.

برچسب‌ها: قعله نویی پیشتاز-از-همه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

24 والکو1398/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi