خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

پدیده با سه ستاره‌اش تمدید کرد

پدیده با سه ستاره‌اش تمدید کرد
به گزارش ورزش سه از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، پس از پایان رقابتهای لیگ برتر هجدهم و به دنبال در خواست یحیی گل محمدی مبنی بر حفظ بازیکنان اصلی فصل گذشته و با نظر و تصمیم فرهاد حمیداوی مالک باشگاه ، جلسات مختلفی با نفرات مورد نظر برگزار گردید.

در این راستا پس از جلسات فشرده و با توجه به پیشنهادات دیگری که این بازیکنان داشتند، در نهایت با موافقت مالک باشگاه شهر خودرو قرار داد حسین مرادمند ، اکبر صادقی و امین قاسمی نژاد تمدید گردید.

بر این اساس حسین مرادمند و اکبر صادقی با قرار دادی ۲ساله و امین قاسمی نژاد نیز با قراردادی۳ ساله در تیم شهر خودرو خراسان ماندنی شدند تا تنها نماینده فوتبال خراسان را در رقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

همچنین طی روزهای آینده اخبار تمدید قرار داد بازیکنان دیگر و همچنین جذب بازیکنان جدید مدنظر کادر فنی از طریق سایت رسمی باشگاه شهر خودرو خراسان منتشر خواهد شدپدیده یکی از تیم هایی بود که در لیگ هجدهم توجه همه کارشناسان را به خود جلب کرد و با عملکردی خیره کننده توانست رتبه چهارم لیگ برتر و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد را به دست بیاورد. نخستین گامی که این باشگاه برای ادامه موفقیت های خود پس از پایان فصل انجام داد، تمدید قرارداد با عامل اصلی این نتایج بود. یحیی گل محمدی که پدیده شهر خودرو را به شگفتی فوتبال ایران تبدیل کرده بود، خیلی زود قرارداد جدیدی با این باشگاه بست و عزم خود را برای ادامه روند رو به رشد نشان داد.

پس از سرمربی، نوبت به بازیکنان مهم تیم رسید. طبیعتا با نمایش های جذاب پدیده، بازیکنان زیادی از این تیم با پیشنهادهای باشگاه های مختلف روبرو شدند. شاید کلیدی ترین و درخشان ترین عضو تیم گل محمدی، امین قاسمی نژاد بود. این مهاجم شمالی با انجام بازی های خوب خود توجه تیم های زیادی را جلب کرد و مشتری های زیادی داشت اما باشگاه مشهدی موفق شد رضایت او را برای ماندن در پدیده جلب کند.

در خط هافبک پدیده هم یکی از مهره های محوری، اکبر صادقی بود. هافبک باتجربه تیم پدیده شهر خودرو نقشی اساسی در تمام وظایف تدافعی و تهاجمی خط هافبک تیم خود داشت و تمدید قرارداد با او نیز یکی از اولویت های باشگاه پدیده بود که سرانجام موفق شد.

همچنین عملکرد موفق پدیده در فاز دفاعی نیز مرهون درخشش بازیکنانی از جمله محمد حسین مرادمند بود. این بازیکن ب با سابقه که فصول قبل را هم در مشهد سپری کرده بود، امسال همراه با ریتم فوق العاده بازی تیمش، در کارهای دفاعی درخشان ظاهر شد و فصلی عالی را به پایان رساند. باشگاه پدیده شهر خودرو با این عضو مهم خود نیز تمدید کرد تا گامی مهم در راستای نگهداری از ستاره ها پس از فصلی موفق برداشته باشد.

این در حالی است که معمولا تیم هایی که بر خلاف پیش بینی های عموم، در لیگ درخشان کار می کنند، بعد از اتمام فصل، به یکباره با جدایی ستاره های خود مواجه می شوند و دیگر نمی توانند عملکرد خوب قبلی را ادامه دهند اما پدیده امسال نشان داده که می خواهد در فصل نوزدهم لیگ هم یکی از تیم های برتر باشد و حتی در آسیا نیز چشم به روزهای روشن دارد.

برچسب‌ها: پدیده شهر خودرو اکبر صادقی امین قاسمی نژاد مرادمند نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 پدیده مشهد2221398/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi