خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

ادعای عجیب مارادونا درباره منچستر یونایتد

ادعای عجیب مارادونا درباره منچستر یونایتد
دیگو مارادونا ، اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین که در حال حاضر در لیگ دسته دوی مکزیک هدایت تیم دورادوس را به عهده دارد، تیمی که اخیراً با اختلافی اندک از صعود به لیگ دسته‌یک این کشور بازماند، می‌گوید می‌تواند اوضاع نه چندان مناسب منچستریونایتد را روبراه کرده و این تیم را به روزهای باشکوه و پرافتخار گذشته‌اش برگرداند.
منچستریونایتد در حال حاضر تحت هدایت اوله گنار سولسشر قرار دارد که بعد از اخراج ژوزه مورینیو از این تیم در اواسط فصل گذشته، به عنوان سرمربی موقت به یونایتد آمد و بعد از چند هفته به عنوان سرمربی دائمی این تیم منصوب شد.
اما مارادونا در مصاحبه با فورفورتو می‌گوید او کسی است که اگر سرمربی‌گری منچستریونایتد در اختیارش گذاشته شود می‌تواند این تیم را به روزهای پرافتخارش برگرداند. مارادونا در این باره گفت:
” اگر منچستریونایتد به مربی احتیاج داشته باشد، من برایش بهترین مربی هستم. من می‌دانم که آنها در گوشه و کنار دنیا کلی پیراهن می‌فروشند ولی علاوه بر این باید جامهای قهرمانی هم بدست بیاورند. این کاری است که من می‌توانم برایشان بکنم”.
مارادونا در ادامه گفت:
” من در یونایتد از آندر هررا خوشم می‌آید. پل پوگبا؟ او به اندازه کافی تلاش نمی‌کند. من قبلا در اولدترافورد بازی کرده‌ام. عجب سر و صدایی بود”.
دیگو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:” من از خیلی وقت پیش، در بین تیم‌های انگلیسی به منچستریونایتد علاقه داشته‌ام. آنها بازیکنان بزرگ زیادی داشتند و در دوران سر الکس فرگوسن تیم بزرگی بودند. ولی در حال حاضر باید بگویم تیم مورد علاقه‌ام منچسترسیتی است. می‌دانم یک هوادار نباید اینطوری تیم عوض کند ولی علتش حضور آگوئرو در سیتی است. من با آگوئرو زیاد صحبت می‌کنم و او در تیم خیلی خوبی بازی می‌کند”.

برچسب‌ها: منچستریونایتد پرسپولیس استقلال مارادونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

153 F.c Barcelona1398/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi