خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

آقای جذاب، لیورپول را رها نمی‌کند

آقای جذاب، لیورپول را رها نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا شایعاتی درباره جدایی او از این باشگاه و پیوستنش به باشگاه آلمانی بایرن مونیخ مطرح شده بود، کلوپ این شایعات را قاطعانه تکذیب کرد و گفت با لیورپول قراردادی بلندمدت دارد و لیورپولی خواهد ماند.
یورگن کلوپ 51ساله که بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ با تیم قرمزپوش مرسی‌ساید، در بندر لیورپول به یک اسطوره بزرگ تبدیل شده شایعات اخیر درباره تمایل او به بازگشت به وطنش آلمان و بدست گرفتن سکان هدایت بایرن مونیخ را تکذیب کرد و گفت به هیچ وجه قصد جدایی از لیورپول را ندارد.

شایعات بازگشت کلوپ به آلمان به خصوص از زمانی قوت گرفت که فرانتس بکن‌باوئر، قیصر فوتبال آلمان و بایرن مونیخ در یک مصاحبه گفت خیلی دوست دارد بار دیگر شاهد حضور کلوپ در بوندس‌لیگا باشد.
اما کلوپ بعد از صحبتهای بکن‌باوئر، برای تکذیب قطعی این شایعات فرصت را از دست نداد و در گفتگو با نشریه آلمانی بیلد گفت:" من فرانتس را دوست دارم و او هم من را دوست دارد. ولی من با لیورپول یک قرارداد بلندمدت دارم".

برچسب‌ها: لیورپول آلمان فرانس بکن‌باوئر کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

167 ژنرال اورمو1398/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi