خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,754

ریبری: یووه، اینتر، میلان، چلسی، رئال مادرید، بارسا و یونایت

ریبری: یووه، اینتر، میلان، چلسی، رئال مادرید، بارسا و یونایت
سایت رسمی فوتبالی - فرانک ریبری، وینگر بایرن مونیخ، مدعی شد که هفت باشگاه برتر اروپایی در سال 2009 خواهان جذب این بازیکن بودند اما او تصمیم گرفت در آلمان بماند.

به گزارش فوتبالی، ریبری در سال 2007 و با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو از مارسی به بایرن مونیخ پیوست و با این که چند سال بعد پیشنهاداتی در حدود 60 تا 80 میلیون یورو برای فروش او داشت اما اولی هوینس تمامی آنها را رد کرد. ریبری در گفتگو با اسپرت بیلد اظهار داشت: " این دیوانه کننده بود چرا که هفت باشگاه بزرگ اروپایی شامل یوونتوس، اینتر، میلان، چلسی، رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد خواهان جذب من بودند. فکرهای زیادی در سر من بود و تصمیم گیری آسان نبود. می دانید اولی هوینس به من چه گفت؟ بارسلونا لیونل مسی را دارد، رئال مادرید کریستیانو رونالدو را دارد و ما تو را داریم. ادامه حضور در بایرن یکی از بهترین تصمیمات زندگی من بود چرا که اتفاقاتی که پس از آن افتاد بهتر از چیزی بود که من آرزویش را داشتم. بای از اولی هوینس و مدیر برنامه ام بار دیگر تشکر کنم. هوینس به من گفت که تو زمانی به اینجا آمدی که ما حتی سهمیه لیگ قهرمانان هم نداشتیم و ما با هم رشد کردیم. "

برچسب‌ها: میلان ریبری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

162 ✞ Darian Wolf ✞ (ح)1398/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi