خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,107

کورتوا: رئال امسال را فراموش کنید، ما برمی‌گردیم

کورتوا: رئال امسال را فراموش کنید، ما برمی‌گردیم
تیبو کورتوا، سنگربان تیم ملی بلژیک و دروازه‌بان سابق چلسی بعد از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه به رئال مادرید منتقل شد اما اولین فصل حضور او در برنابئو با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود و اکثر کارشناسان معتقدند کورتوا امسال برای رئال به هیچ وجه در حد انتظار ظاهر نشده و فصل ناکامی را سپری کرده است.

کورتوا تا اینجا در لالیگا 27 بار برای رئال به میدان رفته اما از زمان بدست گرفتن سکان هدایت تیم توسط زیدان، کورتوا جایگاه خود به عنوان دروازه‌بان اول را از دست داد چرا که زیدان، کیلور ناواس را به او ترجیح می‌داد.

البته کورتوا بعد از آن موفق شد دوباره جایگاه خود به عنوان دروازه‌بان فیکس رئال را بدست آورد و شاید به همین علت است که دروازه‌بان بلژیکی می‌گوید به موفقیت خود در فصل آینده اطمینان دارد.

کورتوا در این باره گفت:" ما برای بازی آخرمان در لالیگا با شور و شوق تمرین می‌کنیم چون می‌دانیم فصل خوبی نداشتیم. ولی همه بدانند که ما داریم پیشرفت می‌کنیم و برای فصل آینده آماده می‌شویم چون مصمم هستیم فصل آینده دوباره بدرخشیم".

دروازه‌بان بلژیکی رئال در ادامه گفت:" من وقتی در برنابئو به میدان می‌روم و این استادیوم بزرگ را از درون دروازه می‌بینم واقعا لذت می‌برم. برای همین آدرنالین در خونم ترشح می‌شود و احساس می‌کنم دلم می‌خواهد بهترین بازی عمرم را برای رئال انجام بدهم".

برچسب‌ها: رئال مادرید کورتوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

58 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi