خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

راموس آخرین بازی فصل رئال را هم از دست داد

راموس آخرین بازی فصل رئال را هم از دست داد
فردا ساعت 14.30 در سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید میزبان رئال بتیس در آخرین بازی فصل است. سومی رئال قطعی است و هفته هاست که بازی های این تیم تشریفاتی پیگیری می شود.

در تمرین امروز رئال، سرخیو راموس، ماریانو دیاز و آلوارو اودریوسولا به دلیل مصدومیت حاضر نبودند و بازی با بتیس را از دست خواهند داد. پیش بینی می شد که راموس بتواند به این بازی برسد اما اینطور نخواهد بود ولی کاپیتان به بازی های تیم ملی اسپانیا در مقدماتی یورو 2020 خواهد رسید.

راموس، سوم آوریل و در بازی برابر والنسیا، از ابتدا در ترکیب رئال قرار داشت و از آن پس دیگر برای کهکشانی ها به میدان نرفته است. زیدان به او برای بازی با ایبار استراحت داد و سپس با مصدومیت در جریان تمرین، دیگر نتوانست برای رئال بازی کند.

بازی فردا می تواند بازی خداحافظی گرت بیل، کیلور ناواس، مارکوس یورنته و دنی سبایوس با رئال مادرید نیز باشد. در باشگاه هم منتظر نمایشی خوب از سوی تیم در آخرین بازی فصل هستند.

برچسب‌ها: راموس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

13 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi