خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

کامیابی‌نیا: جام حذفی را هم می‌خواهیم

کامیابی‌نیا: جام حذفی را هم می‌خواهیم
مثل برانکو، کمال کامیابی‌نیا هم می‌گوید که سومین قهرمانی پرسپولیس خیلی سخت‌تر از دو قهرمانی قبلی به دست آمد: «این بار مسابقات لیگ سخت‌تر و فشرده‌تر برگزار شد و بازی همزمان در لیگ قهرمانان هم فشار مضاعفی را به تیم ما وارد کرد. با این حال روحیه قهرمانی و شخصیت بالای تیم موجب شد بر تمام دشواری‌ها غلبه کنیم و برای سومین سال متوالی جام را بالای سر ببریم. قهرمانی در لیگ هجدهم سخت‌تر از دوره‌های قبلی بود، چون تعداد تیم‌های مدعی بیشتر شده بودند و این واقعا تنور قهرمانی را برای مدعیان داغ‌تر کرده بود. هر چند در عوض دلچسب‌تر هم بود و لذت بیشتری داشت.»

کمال در ادامه افتخارات پرسپولیس را یادآوری می‌کند: «هت‌تریک قهرمانی کار سخت و بسیار مهمی بود که ما موفق شدیم آن را انجام دهیم و عنوان پُرافتخارترین تیم لیگ برتر را هم بعد از کسب پنجمین قهرمانی به افتخارات تیم‌مان اضافه کنیم.»

او سپس از انگیزه‌های تیمش برای قهرمانی در جام حذفی می‌گوید: «قهرمانی و لیگ برای ما تمام شده و حالا همه حواس‌مان به بازی با السد و بعد هم بازی حساس سپاهان است. خودمان را موظف به پیروزی در هر دو بازی کرده‌ایم و می‌خواهیم در جام حذفی هم قهرمان شویم.»

برچسب‌ها: پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

150 سالکو بسطام1398/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi