خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

کواچ: جدایی از بایرن؟ 2 سال دیگر قرارداد دارم

کواچ: جدایی از بایرن؟ 2 سال دیگر قرارداد دارم
نیکو کواچ تابستان گذشته جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ شد اما نتایج نه چندان خوب او به همراه این تیم باعث شد تا در ماه های اخیر چند بار شایعات مربوط به برکناری او شنیده شده است.

در مقطعی از فصل، فاصله بایرن با دورتموند بسیار زیاد شده بود؛ اما لغزش زردپوشان باعث شد تا بایرن خود را به صدر جدول برساند و شنبه در صورت پیروزی برابر آینتراخت فرانکفورت، می تواند قهرمانی بوندس‌لیگا را جشن بگیرد.

کواچ که در نشست خبری بازی با آینتراخت شرکت کرده بود، در واکنش به شایعات اخراجش گفت: به این مسائل توجه و علاقه ای ندارم. ما وظیفه مهمی پیش رو داریم و آن هم تمرکز کامل روی بازی با آینتراخت است. باید پیروز شویم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم. به چیزی غیر از این هم علاقه ندارم. علاوه بر این، من دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند بمانم. تمرکز من روی شایعات نیست. ما در طول فصل به خوبی پیشرفت کردیم و پس از بازی با دوسلدروف تنها برابر لورکوزن و لیورپول شکست خورده ایم.

وی ادامه داد: اگر هم برای فصل بعد اینجا نباشم، مثل سابق به زندگی ادامه خواهم داد. من این کار را برای شادی و لذت انجام می دهم و پول جزو اهداف اولیه من نیست. می خواهم عناوین زیادی کسب کنم و عملکرد خوبی ارائه دهم. هرگز از تلاش دست نکشیده ام و در آینده هم اینگونه خواهد بود.

سرمربی بایرن افزود: به شما نمی گویم شنبه چه بازیکنانی در ترکیب اصلی خواهند بود. هدف ما سورپرایز هواداران است. این یک بازی فینال گونه است و مطمئن هستم که تیم، با حداکثر انگیزه وارد میدان می شود و امیدوارم جام را بالای سر ببریم. شرایط خاوی مارتینز و کیمیش بهتر شده و تیاگو هم در بخشی از تمرین حاضر بود. نویر پیشرفت خوبی داشته و در مسیر بهبودی قرار دارد اما برابر فرانکفورت بازی نخواهد کرد. خامس هم شرایطی چون نویر دارد و در فهرست نیست.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ نیکو کواچ (سرمربی) آینتراخت فرانکفورت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

127 Güneyazerbaycan1398/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi