خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

اولین پیام کاسیاس بعد از حمله قلبی

اولین پیام کاسیاس بعد از حمله قلبی
چند روز قبل خبر تلخ و ناگوار حمله قلبی ایکر کاسیاس بعد از تمرینات پورتو و بستری شدن وی در بیمارستانی در پرتغال منتشر شده و نگرانی هواداران او را برانگیخت. حالا کاسیاس در حال مرخصی از بیمارستان، پیام کوتاهی منتشر کرد و از بهبود وضعیت خود سخن گفت.
ایکر کاسیاس در برابر رسانه ها گفت: "من نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما مهم این است که خوب هستم و می توانم اینجا باشم. تنها چیزی که من می توانم بگویم و شما نیز می بینید همین بوده و این بهترین اتفاق است. اکنون زمان استراحت است، اما من نمی دانم که دو هفته یا دو ماه دیگر چه اتفاقی رخ خواهد داد و شاید اهمیتی هم ندارد، زیرا مهم این است که من اینجا هستم.
من باید خوشحال باشم زیرا خیلی خوش شانس بودم. می خواهم از مردم و محبت آنها تشکر کنم و باید با لبخند این روزها را سپری کرد. از اینکه بسیاری از مردم برای دیدنم آمده یا پیام هایی صوتی و ویدئویی برایم ارسال کردند بسیار هیجان زده هستم و باید از گروه پزشکی پورتو نیز تشکر کنم.

برچسب‌ها: کاسیاس اسپانیا حمله قلبی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

146 Taiton1398/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi