خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

دستیار دشان، مربی گلرهای تیم ملی

دستیار دشان،  مربی گلرهای تیم ملی
دستیار دشان، گرتس و تن‌کاته مربی گلرهای تیم ملی
از میان دو دستیاری که قرار است خود مارک ویلموتس به تیم ملی ایران بیاورد نام یکی مشخص شده.لورن اسپینوزی مربی دروازه‌بانی 59 ساله که البته در هیچ تیمی با ویلموتس همکاری نکرده است.
اسپینوزی در مارسی به دنیا آمده و بیشتر دوران فوتبالش را چه به عنوان بازیکن چه مربی در این بندر زیبا سپری کرده است.
اسپینوزی در دوران بازیگری بازیکن مهمی نبود.او بیشتر در لیگ های آماتوری بازی کرد و برای تیم‌های لابارسه، لروئه،آ اس مازارگوس و یونیو اسپورتیو مارسی توپ زد تا اینکه سال 94 به المپیک مارسی رسید و تا 2000 عضوی از این باشگاه پرطرفدار بود اما در تمام این 6 سال فقط 5 بازی برای تیمش انجام داد.
اسپینوزی در سن 38 سالگی یعنی همان سال 200 فوتبال را کنار گذاشت و خیلی زود در باشگاه خودش مشغول به کار شد.او سه سال به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم دوم المپیک مارسی کار کرد تا اریک گرتس مربی مشهور بلژیکی او را به تیم اول باشگاه برد و دستیار خودش کرد.اسپینوزی 6 سال در تیم اول مارسی به عنوان عضوی از کادر فنی کار کرد.از 16 ژانویه 2004 تا 30 ژانویه 2010.در این مدت او با مربیان بزرگی همکار بود.غیر از اریک گرتس،به ترتیب او با آلبرت امون،ژان فرناندس و دیدیه دشان همکاری کرد تا اینکه به تیم ملی ساحل عاج رفت.
این مربی دروازه بانی از 1 جولای 2010 تا 30 ژوئین 2012 به مدت دو سال در تیم ملی ساحل عاج فعالیت کرد تا رزومه مربیگری در تیم‌های ملی را هم داشته باشد.او 18 بازی دستیار فرانسیس زاهویی بود و دو مسابقه هم کنار صبری لاموشی کار کرد تا دوباره به فرانسه و باشگاه خودش المپیک مارسی برگردد.
اسپینوزی درجولای 2012 به این باشگاه برگشت و تا ژوئن 2014 با مربیانی مثل الی بائوپ و ژوزه آنیگو کار کرد تا اینکه به فوتبال آسیا آمد و دستیار هنک تن کاته هلندی در الجزیره امارات شد.بعد از رفتن تن کاته،اسپینوسی با دوست قدیمی‌اش اریک گرتس همکار شد و باز هم در امارت ماند.حتی بعد از اخراج گرتس هم با مربیانی مثل دامیان هرتوگ، آبل براگا و مارسل کایزر همکاری کرد تا دوباره به فرانسه و بندر مارسی برگردد.
در بازگشت به مارسی او دوباره مربی دروازه بان‌های تیم دوم المپیک مارسی شد تا ویلموتس به او پیشنهاد همکاری در تیم ملی ایران را بدهد.
اسپینوزی سابقه کار کردن با دروازه بان های مهمی مثل فابین بارتز و استیو مانداندا که برای المپیک مارسی و تیم ملی فرانسه بازی کرده اند را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

90 گجت طور1398/02/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi