خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

پایان جذاب ترین رقابت تاریخ فوتبال لیگ جزیره!

پایان جذاب ترین رقابت تاریخ فوتبال لیگ جزیره!
تا کنون این اتفاق نیفتاده که تیمی در لیگ برتر جزیره با وجود کسب بیش از 90 امتیاز نتواند جام قهرمانی را از آن خود کند.

رقابت گوآردیولای اسپانیایی و کلوپ آلمانی امشب به پایان خواهد رسید.

رقابت داغ منچستر سیتی و لیورپول بر سر قهرمانی لیگ به ایستگاه آخر خود رسیده و باید ببینیم کدام یک از این دو تیم روز یکشنبه عصر جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. از زمانی آغاز به کار لیگ برتر در فصل 92-93 این نهمین بار است که تکلیف قهرمانی رقابت ها در هفته پایانی مشخص می گردد. در سال 2012 باز هم سیتیزن ها بودند که موفق شدند در رقابتی بسیار نزدیک و با گل های دقیقه 92 ژکو و دقیقه 94 آگوئرو، از منچستر یونایتد سبقت بگیرند و به لطف تفاضل گل بهتر اولین قهرمانی خود را جشن بگیرند. 89 امتیازی که یونایتد در آن فصل کسب کرد، برای قهرمانی در 14 فصل دیگر از این رقابت ها کافی بود.

روز یکشنبه عصر نام قهرمان لیگ برتر در فصل 19-2018 در حالی در تاریخ ثبت خواهد شد تا کنون در این رقابت ها این اتفاق نیافتاده که تیمی با وجود کسب 90 امتیاز نتواند جام قهرمانی را از آن خود کند. البته این اتفاق در سایر لیگ های اروپا کمی رایج تر بوده، بارسلونا و رئال مادرید از سال 1993 مجموعا هفت بار با وجود کسب حداقل 90 امتیاز قهرمان لالیگا نشده اند و در فصل قبل سری آ ایتالیا ناپولی با وجود کسب 91 امتیاز نتوانست عنوانی بهتر از نایب قهرمانی به دست بیاورد.

لیورپول و سیتی در اکثر هفته های فصل با یکدیگر رقابتی بسیار جذاب و تنگاتنگ برای کسب جایگاه اول جدول داشتند. رقابتی که بدون شک هواداران لیورپول را به یاد فصل 14-2013 خواهند انداخت. فصلی که تا 3 هفته مانده به پایان با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول بودند ولی با لیز خوردن استون جرارد مقابل چلسی و دریافت 3 گل از کریستال پالاس تنها در 9 دقیقه، قهرمانی آن فصل به آبی های شهر منچستر برسد.

تنها لغزش لیورپول در میانه ی فصل اتفاق افتاد که شاید برایشان به بهای به از دست رفتن جام قهرمانی تمام شود. روندی که با ثبت اولین و تنها شکست شاگردان کلوپ مقابل سیتی شروع و در ادامه منجر به از دست رفتن 11 امتیاز حساس شد.

کامبک تاریخی لیورپول مقابل بارسلونا در هفته گذشته نشان داد آنها تا چه حد در ورزشگاه خانگی خود قدرتمند هستند و یک پیروزی برابر ولورهمپتون در هفته پایانی روند شکست ناپذیری آنها در بازی های خانگی فصل را به عدد 40 می رساند. تنها چلسی با 86 بازی لیگ خانگی بدون شکست در طول سال های 2004 تا 2008 رکورد بهتری دارد. با وجود اینکه در این فصل لیورپول در خانه بازنده نبوده ولی تعداد امتیاز خانگی سیتی از آنها بیشتر است.
بدون شک هیچ کدام از هوادران فوتبال، این فصل لیگ برتر را فراموش نخواهند کرد. فصلی که به گفته بسیاری از کارشناسان و منتقدان فوتبال زیباترین و حساس ترین فصل لیگ برتر انگلستان بوده است.

شما چه فکری میکنید؟؟ مربی آلمانی موفق خواهد شد یا اسپانیایی؟

برچسب‌ها: لیورپول منچسترسیتی سیتی من سیتی گواردیولا کلوپ آلمان اسپانیا انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

292 Tiraхtur1398/02/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi