خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

سرمایه گذاری منحصر به فرد کریس رونالدو

سرمایه گذاری منحصر به فرد کریس رونالدو
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 34 ساله یوونتوس، در انیمیشن "نیروی ضربتی شماره 7" ایفا نقش کرده و نقش یک ابر قهرمان را بازی می کند که در مقابل تهدیدهای مختلف مبارزه می کند. قرار است این انیمیشن هفته ای یک بار و در شبکه فیسبوک به نمایش گذاشته شود و ستاره پرتغالی نیز در مراحل ساخت آن سرمایه گذاری کرده است.

رونالدو در ماه می گذشته در مورد این پروژه گفت: "به همان میزان که فوتبال در فرهنگ و مردم در سراسر جهان تاثیرگذار است، من اعتقاد دارم که شخصیت های انیمیشنی بزرگ می توانند همین کار را انجام دهند و به همین دلیل من از این پروژه هیجان زده ام و می خواهم تا احساسات فوتبالی و ابرقهرمانان را با طرفدارانم به اشتراک بگذارم.

CR7 یک ابرقهرمان واقعی برای این نسل است و در این برنامه جدید، یک تیم جهانی از شخصیت های متفاوت که نماینده ای متنوع از میلیون ها نفر از طرفداران است گرد هم جمع می شوند."

رونالدو همیشه در عرصه سرمایه گذاری اقتصادی فعال بوده و در حال حاضر در صنایع تولید عطر، هتلداری، لباس و کفش و کاشت مو سرمایه گذاری کرده است.

برچسب‌ها: رونالدو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

285 لیمی گو1398/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi