خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

نه سولشر انتخاب فرگوسن نبود

نه سولشر انتخاب فرگوسن نبود
اوله گنار سولشر سرمربی نروژی منچستر یونایتد و شاگرد خلف سرالکس فرگوسن این روزها در تکاپوی برنامه ریزی برای فصل آینده است. انتخابی که همه او را به فرگی منتسب کرده و مدعی هستند فرگوسن اوله را به مدیران منچستر یونایتد توصیه کرده در حالیکه سرالکس فرگوسن برخلاف تصورات، موافق انتخاب اوله گنار سولشر به عنوان سرمربی یونایتد نبوده است.
نوامبر 2018 بود که پس از ناکامی های متوالی یونایتد زیر نظر ژوزه مورینیو، این سرمربی پرتغالی از کار برکنار شد و پس از مدتی اوله گنار سولسشر به شکل موقت جای او را روی نیمکت شیاطین سرخ گرفت. بازگشت مرد نروژی به یونایتد با استقبال روبرو شد و او شروع بسیار خوبی هم داشت و حتی قراردادش کمی بعد دائمی شد؛ اما در مقطع پایانی فصل، یونایتد دچار افت شدیدی شد و در نهایت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.
بسیاری بر این تصور بودند که سولسشر با نظر مستقیم سرالکس فرگوسن و به توصیه او سرمربی یونایتد شده است اما طبق ادعای دیلی میل، هرگز اینچنین نبوده. گویا سران یونایتد برای انتخاب سولشر با فرگوسن مشورت نکرده اند و مرد اسکاتلندی از این بابت ناراحت و دلخور است.
سرالکس فرگوسن که در 27 سال حضورش در یونایتد، 13 بار این تیم را قهرمان لیگ کرد و دو بار نیز لیگ قهرمانان را به دست آورد، سال 2013 بازنشسته شد و از همان زمان به تدریح ارتباط سران منچستریونایتد با او قطع شده؛ به طوریکه دیگر برای تصمیمات مهم، از وی حتی مشورت نیز گرفته نمی شود.
یکی از نزدیکان فرگوسن گفت: سرالکس از انتخاب سولسشر راضی نبود و به عقیده او مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام بهترین گزینه برای منچستریونایتد بوده است. او مایل بود تا سولسشر تنها به عنوان مربی موقت تا پایان فصل هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد و سپس پوچتینو جانشین وی شود اما سران باشگاه پس از شروع خوب سولسشر، با وی قرارداد دائمی بستند. سر الکس پس از بازنشستگی هنوز هم به یونایتد و آینده باشگاه فکر می کند در حالی که سران باشگاه دیگر از او مشورت نمی گیرند و این حس خوبی به مرد افسانه ای باشگاه یونایتد نمی دهد.

الکس فرگوسن از بیمارستان مرخص شد

سولشر: با یک برنامه جدید برمی گردیم
منچستر بعد از یک فصل کابوس وار حالا به دنبال جبران مافات در فصل آتی است. در همین راستا اوله گنار سولشر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم مصمم است بعد از تعطیلات تابستانی به مراتب قوی‌تر از فصل جاری به رقابتها برگردد و هیچ بهانه‌ای برای پشت سر گذاشتن یک فصل ناامیدکننده دیگر نخواهد داشت.
منچستریونایتد امسال فصل بسیار پر فراز و نشیب و ضعیفی را پشت سر گذاشت. در ماه دسامبر ژوزه مورینیو از سرمربی‌گری این تیم اخراج شد و سولشر جای او را گرفت. ولی شیاطین سرخ در پایان فصل مقامی بهتر از رتبه ششم لیگ برتر بدست نیاورند و حتی موفق به کسب سهمیه چمپیونزلیگ نشدند.
سولسشر می‌گوید از اینکه فصل بد 2018-2019 برای منچستریونایتد به پایان رسیده خوشحال است چون حالا فرصت دارد تا با پشتکار بیشتر برای بهبود اوضاع تیم تلاش کند و تیمی آماده و سرحال برای شروع فصل 2019-2020 بسازد.
سولشر گفت: من فقط 5 ماه است اینجا هستم ولی واقعیت این است که بعضی وقتها که شرایط بر علیه شما است انرژی بیشتری برای تلاش کردن پیدا می‌کنید. بله، این ناراحت‌کننده است ولی واقعیت دارد. چون در این شرایط مصمم می‌شوید با تیم بهتری برگردید و به بازیکنان‌تان کمک کنید پیشرفت کنند و فصل متفاوتی را برای هواداران یونایتد رقم بزنند.
سرمربی نروژی یونایتد در ادامه گفت: تیمی که مثل ما فصلی اینقدر بد را پشت سر گذاشته می‌خواهد به همه ثابت کند که ما می‌توانیم چون بازیکنان یونایتد غرور دارند و مربیان تیم هم همینطور. نمی‌توان فصل پیش را فراموش کرد ولی باید از اشتباهات درس گرفت.
سولسشر در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید در طول تابستان کار خواهد کرد و در حال حاضر همچنان مشغول آنالیز عملکرد ضعیف تیمش در فصل پیشین است. او در این باره گفت: هیچوقت نمی‌شود برای مدتی کاملا از فوتبال جدا شد و مثلا به تعطیلات رفت و استراحت کرد. چون فکر آدم همیشه درگیر فوتبال است. حتی حالا که به کشورم نروژ برگشته‌ام، مشغول تماشای بازی‌های پایان فصل و آنالیز آنها هستم. می‌خواهم ببینم کجای کار ایراد داشته و کجای کار خوب بوده.

سولشر: از باخت به بارسا شرمنده نیستیم/ هفته شگفت‌انگیزی پیش رو داریم

نویل: ستاره‌های بزرگ به یونایتد نمی آیند
گری نویل اسطوره منچستریونایتد اعتقاد دارد این باشگاه همیشه در بازار نقل و انتقالات در مبارزه برای جذب استعدادهای بزرگ شکست خورده و این بار هم به نظر می‌رسد در تلاش برای جذب ماتیس دی‌لیخت ستاره آژاکس ناکام بماند. صحبتهای نویل درحالی مطرح می‌شود که با اینکه به نظر می‌رسد دی‌لیخت، ستاره 19 ساله و کاپیتان آژاکس با بارسلونا به توافق رسیده، اما منچستریونایتد هم اخیراً برای بدست آوردن دی‌لیخت تلاش کرده است. درحالیکه اکثر رسانه‌ها از ناکامی یونایتد در جذب دی‌لیخت می‌گویند گری نویل گفت یونایتد حتی در روزهای اوج خود عادت داشت در آخرین لحظه در جذب ستاره‌های بزرگ و بااستعداد ناکام بماند، چه برسد به این روزها که تیم در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.
گری نویل در این باره گفت: من معتقدم یونایتد همچنان می‌تواند بازیکنان درجه‌یک جذب کند چون در شش، هفت سال گذشته شاهد آمدن بازیکنان خوب به باشگاه بوده‌ایم. اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت: منچستریونایتد همیشه یک باشگاه استثنایی بوده ولی در حال حاضر روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد و روزهای دشواری هم در پیش دارد. یونایتد حتی در اوج موفقیت، هدفهای نقل و انتقالاتی خود را به باشگاه‌هایی مثل رئال، بارسلونا و بایرن مونیخ واگذار کرده بود. یونایتد در اواسط دهه اول قرن بیست و یک آرین روبن را در جدال با چلسی به این تیم باخت. ما نصری را به سیتی واگذار کردیم و خیلی مثال‌های دیگر هم هست که می‌توان همه آنها را لیست کرد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد پرسپولیس استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

131 ♛♥azarbaijan♥♛1398/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi