خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,557

سرمربی فصل بعد تیراختور انگار لو رفت؛ اسطوره در راه تبریز!

سرمربی فصل بعد تیراختور انگار لو رفت؛ اسطوره در راه تبریز!
دور شدن از کورس قهرمانی در حالی که تمام شرایط و امکانات برای قهرمانی این فصل تراکتور در لیگ برتر فراهم بود موجب شده تا زنوزی از عملکرد سرمربی تیم راضی نباشد و بنا به مشاوره نزدیکانش تصمیم بگیرد سرمربی ای را روی نیمکت تراکتور بنشاند که به فوتبال ایران آشنا باشد زیرا از نگاه مدیران تبریز لیکنز به علت عدم شناخت لیگ ایران فرصت قهرمانی را از دست داد.

مالک باشگاه تبریزی از همین حالا به فکر مذاکره با مربی ایرانی و در صدر فهرستش، علی دایی است. دایی که در سایپا با مشکلات مالی روبرو شده است می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم تبریزی در فصل آینده باشد. روزنامه خبر ورزشی از این انتقال بزرگ در لیگ برتر ایران پرده برداشته است. گفته میشود در نیمکت و قسمت کادرفنی میز کریم باقری به تراکتور بازخواهد گشت تا تراکتور خطرناک تر از هر فصلش باشد!

مالک تراکتور قبلا به خواست هواداران دنبال مربی خارجی بود. باید منتظر ماند و دید آیا مربی ایرانی برای پرشورهای قرمز ایران راضی کننده است یا خیر!

برچسب‌ها: علی دایی تراکتور دایی باقری کریم باقری تیراختور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 1

830 Sariyer1398/02/10

10 ارديبهشت (15:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi