خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

شفر: دو فینال برابر الدحیل و العین داریم

شفر: دو فینال برابر الدحیل و العین داریم
تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای صعود از مرحله گروهی دو فینال برابر تیم های الدحیل قطر و العین امارات داریم که باید پیروز شویم.

شفر: دو فینال برابر الدحیل و العین داریم
«وینفرد شفر» امروز پنجشنبه در حاشیه تمرین استقلال و در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به ایمانی که به شاگردانم دارم، مطمئنم رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست و می توانیم برابر این دو تیم در آسیا پیروز شویم.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار برگشت برابر الهلال عربستان با یک گل شکست خورد و با 4 امتیاز در رده سوم گروه سی قرار گرفت.
وی در خصوص شکست برابر الهلال عربستان گفت: در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم ولی پس از صحبت بین دو نیمه با بازیکنان، 45 دقیقه دوم عالی بودیم و فرصت های خوبی گلزنی نیز داشتیم. البته پس از 10 نفره شدن حریف تیم ما کمی عصبی بازی کرد و قبول کنید که دیدار این دو تیم یک بازی عادی نیست.

برچسب‌ها: استقلال تهران استقلال آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 نیما3060121398/02/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi