خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

زیدان: ما 33 قهرمانی لالیگا داریم؛ بارسا چند تا؟

زیدان: ما 33 قهرمانی لالیگا داریم؛ بارسا چند تا؟
رئال مادرید فردا شب در زمین ختافه به میدان خواهد رفت و با کسب یک پیروزی، رتبه سومی خود را مسجل خواهد کرد. دیداری که به خصوص برای ختافه حساسیتی مضاعف دارد. این تیم با قرار گرفتن در رده چهارم، در جنگ کسب سهمیه با سویا و والنسیا قرار دارد و می خواهد رئال را پس از سال ها شکست دهد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« برای ما این بازی حساسیتی مثل همیشه دارد. بازی دشواری برابر حریفی باانگیزه خواهیم داشت. تیمی که امسال فوق العاده کار کرده ولی ما برای کسب پیروزی بر ختافه آماده هستیم.»

بازگشت کورتوا و شروع رقابت برای گلر اولی رئال:« کورتوا آماده و در اختیار تیم است ولی پاسخ سوال شما را نخواهم داد. نه الان و برای بازی فردا و نه فصل بعد. من ایده هایی کاملا روشن در این مورد دارم و قرار نیست آن را به شما بگویم. در ادامه فصل خودتان متوجه خواهید شد.

برخی مواقع من چیزی را دوست دارم ولی اتفاق نمی افتد و برعکس. بحث در مورد دروازه بان اول رئال، موضوعی برای شما رسانه هاست و الان زمان درستی برای صحبت در این مورد نیست. ناواس، کورتوا و لوکا، هر سه قرارداد دارند و در حال حاضر نیز آماده هستند. تمام.»

هشت قهرمانی در یازده سال، سلطه بارسا بر لالیگا:« این قضیه دلایل زیادی دارد و نباید فقط روی یک نکته تمرکز کرد. به شما می گویم که فصل بعد، لالیگا را قدرتمندتر از همیشه شروع خواهیم کرد. لالیگا یعنی هفته به هفته تمرکز کامل روی بازی ها. برای این مهم، حتی پیش فصل هم اهمیت بالایی دارد.

سعی خواهیم کرد لالیگای فصل بعد را به بهترین شکل شروع کنیم و ادامه بدهیم. البته که مسیر دشواری در پیش خواهیم داشت. همیشه گفته ام که برای من، لالیگا در درجه اول اهمیت قرار دارد. بارسا در سال های اخیر در لالیگا نتایج بهتری گرفته و این یک واقعیت است. لالیگا رقابتی طولانی است و معتقدم نباید این بار از دستمان در برود.»

زیدان در همین رابطه ادامه داد:« در سال های اخیر، بارسلونا در لالیگا عالی کار کرده است. باید به این تیم تبریک گفت و برای کارشان ارزش قائل بود؛ اما رئال 33 قهرمانی دارد و بارسا چند تا؟ وقتی صحبت از اعداد و ارقام می شود، بازهم ما جلوتر از بارسا هستیم. این را برای دفاع از خودم نمی گویم و تنها پاسخ من به سوال شماست که از برتری عددی بارسا در سال های اخیر می پرسید. واضح است که ما باید این روند را تغییر دهیم و اهمیت بیشتری برای لالیگا قائل باشیم.»

وینیسیوس:« او فردا بازی نخواهد کرد. پس از دو ماه مصدومیت، همچنان به زمان بیشتری نیاز دارد.»

فروش بازیکن برای انجام خریدها؛ ابتدا فروش بیل و سپس جذب هازارد:« خیر؛ حتما قرار نیست برای جذب یک بازیکن، ابتدا بازیکنی دیگر به فروش برسد. اما وقتی شما 24 یا 25 بازیکن دارید و بازیکنان جدید جذب می کنید، قطعا تعدادی باید از جمع شما جدا شوند. این طبیعت فوتبال است. درست است که سال های گذشته خریدهای اندکی داشتیم ولی تابستان پیش رو خریدهای بیشتری خواهیم داشت.»

برچسب‌ها: رئال مادرید زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

63 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/02/05

نراق سیتی: ایول خیلی عشقی هم زیدان هم رئال منتظر طوفان باشید

6 ارديبهشت (03:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi