خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

آلنیا: دوست داریم در نوکمپ جشن قهرمانی بگیریم

آلنیا: دوست داریم در نوکمپ جشن قهرمانی بگیریم
کارلس آلنیا، بازیکن خط میانی بارسلونا که در جریان پیروزی دیشب بارسا مقابل آلاوس گل اول تیمش را به ثمر رساند و در این پیروزی 2-0 یکی از بهترین‌های بارسا بود بعد از پایان بازی گفت ترجیح می‌دهد به جای آنکه روز چهارشنبه به خاطر باخت اتلتیکو مادرید مقابل والنسیا قهرمانی بارسا مسجل شود، او و هم‌تیمی‌هایش روز شنبه در نوکمپ جشن قهرمانی بگیرند.

بارسلونا با پیروزی 2-0 مقابل آلاوس به یک قدمی فتح دومین قهرمانی پیاپی خود در لالیگا نزدیک شد. این قهرمانی چهارمین قهرمانی آبی اناری‌ها در پنج فصل اخیر لالیگا خواهد بود. بارسا با پیروزی دیروز فاصله‌اش با اتلتیکو، تیم دوم جدول را به 12 امتیاز رساند و اتلتیکو امروز اگر در مقابل حریفش والنسیا نتیجه‌ای به جز پیروزی بدست بیاورد قهرمانی بارسا قطعی خواهد شد.

کارلس آلنیا که در دقیقه 54 گل اول بارسلونا را وارد دروازه آلاوس کرد بعد از بازی گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم اتلتیکو فردا برنده می‌شود یا نه. اگر این اتفاق بیفتد نوبت ما است تا روز شنبه سعی کنیم جلوی هواداران‌مان در نیوکمپ یک پیروزی بدست آورده و جشن قهرمانی بگیریم".

برچسب‌ها: کارلس آلنیا نیوکمپ بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

93 تیم قوی مصطفی1398/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi