خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

توماس لمار : جدایی از اتلتیکو حتی به ذهنم هم خطور نکرده است

توماس لمار : جدایی از اتلتیکو حتی به ذهنم هم خطور نکرده است
توماس لمار: توقعات در اتلتیکو مادرید بسیار بالا است؛ جدایی حتی به ذهنم هم خطور نکرده است

قهرمان غیرقابل منتظره اتلتی در ایبار، می‌خواهد در مادرید بماند.

توماس لمار، وینگر اتلتیکو مادرید مدعی شد به جدایی از این تیم فکر نمی‌کند.

لمار 23 ساله به عنوان گران ترین خرید تاریخ اتلتیکو مادرید، نتوانسته در اولین فصل حضور در این تیم، انتظارات را برآورده کند. اتلتیکو با پرداخت 72 میلیون یورو به موناکو آن هم برای در اختیار گرفتن 70٪ از مالکیت لمار، سرمایه گذاری عظیمی روی این بازیکن و استعدادش کرد اما تاکنون پاسخی نگرفته است. نتیجه اینکه آینده لمار در اتلتی در هاله ای از ابهام قرار دارد. سیمئونه و البته میگل آنخل گیل مارین به عنوان بزرگ‌ترین سهامدار باشگاه باید درباره او تصمیم بگیرند.

خود لمار اما ظاهرا هیچ تردیدی نسبت به آینده‌اش ندارد. او می‌خواهد در اتلتی بماند و البته اعتراف می‌کند که فصل خوبی نداشته است:

فصلی استثنایی را سپری نمی‌کنم. چیزهایی که باید درباره عملکردم گفته شود، مرا آزار نمی‌دهد. می‌دانم وظیفه‌ام چیست. همه حرف‌هایی که درباره رقم انتقال من زده می‌شود و از این دست مسائل، روی من تاثیری نمی‌گذارد. باشگاه مرا می‌خواهد و هر کاری می‌توانست انجام داد. ادامه داستان به خودم بستگی دارد تا جواب این اعتماد را بدهم. جدایی حتی به ذهنم هم خطور نکرده است. اکنون زمان خوبی برای فکر کردن به چنین مسئله‌ای نیست.

کاملا عادی و قابل درک است که مردم انتظار بیشتری از من داشته باشند و همین کار را هم خواهم کرد. همه می‌دانند توقعات در اتلتیکو چقدر بالا است. به لحاظ تدافعی شما همیشه باید در تلاش باشید و فرصتی برای استراحت ندارید. نمی‌گویم کار سختی است ولی این هم فاکتوری است که باید به بازی‌ام اضافه کنم. این اتفاق مرا به بازگشت به اوج نزدیک‌تر می‌کند.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید توماس لمار لالیگا فوتبال جدایی لمار اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

371 پرسپولیس‌‌‌1398/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi