خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

یوونتوس؛ چشم انتظار کمک رونالدو برای خرید بازیکن!

یوونتوس؛ چشم انتظار کمک رونالدو برای خرید بازیکن!
به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان رضایت بخش یوونتوس در لیگ قهرمانان و ناکامی در رسیدن به نیمه نهایی باعث شده این تیم به دنبال تقویت قوای هجومی خود برای فصل بعد باشد و ژائو فلیکس، ستاره جوان بنفیکا مدنظر این تیم قرار گرفته است.

طبق ادعای نشریه پرتغالی ابولا، بسیاری ژائو فلیکس را جانشین رونالدو می دانند و ستاره 34 ساله یوونتوس نیز علاقمند به انتقال هموطن خود به یوونتوس بوده و قصد دارد وی را راضی کند تا به پیشنهاد بیانکونری پاسخ مثبت دهد.

مدیر برنامه ژائو فلیکس نیز مانند رونالدو بوده و ژرژ مندس می تواند نقش مهمی در این انتقال ایفا کند. بنفیکا خواهان پرداخت 120 میلیون یورو برای فروش این بازیکن است و خود ژائو فلیکس نیز مدتی قبل ابراز علاقه کرد روزی در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند و این اتفاق ممکن است فصل بعد و در تورین رخ بدهد.

ژائو فلیکس در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته و بسیاری از تیم های متمول اروپایی به دنبال جذب او هستند اما با توجه به حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس و دشواری جذب ستاره هایی چون محمد صلاح و کیلیان امباپه، ممکن است او مهم ترین خرید بانوی پیر در تابستان امسال لقب گیرد.

برچسب‌ها: یوونتوس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 Cf Sepahan1398/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi