خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,279

۶ ستاره رو به افول منچستریونایتد از دید گری نویل

۶ ستاره رو به افول منچستریونایتد از دید گری نویل
تیم فوتبال منچستریونایتد عصر روز یکشنبه در هفته سی‌ و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه 4 بر صفر مقابل اورتون تن به شکست داد تا شیاطین سرخ ششمین باخت خود در 8 بازی اخیر را تجربه کنند. این بدترین شکست سرخپوشان منچستر از زمان شکست 4 بر صفر مقابل چلسی در ماه اکتبر 2016 با سرمربیگری ژوزه مورینیو بود.

گری نویل، مدافع پیشین شیاطین سرخ معتقد است 6 بازیکن منچستریونایتد آنطور که باید در کارهای تیمی مشارکت ندارند و معتقد است آنها باری از روی دوش تیم برنمی‌دارند. وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: نمی‌دانم برای الکسیس سانچس چه اتفاقی افتاده است! مارکوس رشفورد هم یکی دیگر از این بازیکنان‌ است، من هر دو بازی منچستریونایتد مقابل بارسلونا را دیدم و باید بگویم مارکوس خسته به نظر می‌رسید، هر چند او مصدومیتی هم دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: روملو لوکاکو در بازی‌های بزرگ کاری نکرده و چندی سالی است که در یک سطح است. پل پوگبا هم به نظرم می‌رسد همان پل پوگبای دوره ژوزه مورینیو شده است، اگرچه او در سه ماه گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کرده است. آنتونی مارسیال پس از بازگشت از مصدومیت به نظر می‌رسد به دوره‌ای برگشته که در زمین قدم می‌زد. داوید دخه‌آ هم پریشان به نظر می‌رسد.

برچسب‌ها: روملو لوکاکو گری نویل مارکوس راشفورد الکسیس سانچز پل پوگبا مارسیال داوید دخیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

156 Sayberi1398/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi