خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اروگوئه
اتحاد اروگوئه
15
1,279

ستاره جوان رئال مادرید به تیم ملی کشورش دعوت شد

ستاره جوان رئال مادرید به تیم ملی کشورش دعوت شد
اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه، لیست دعوت شدگان به اردوی این تیم را اعلام کرد که نام هافبک رئال مادرید هم به چشم می‌خورد.

فدریکو والورده که تنها 20 سال سن دارد با حضور در جمع کهکشانی‌ها می‌تواند نامی برای خود دست‌وپا کند. او زمانی که سولاری سرمربی تیم بود و هنوز اخراج نشده بود در برخی از بازی‌ها دقایقی برای تیمش به میدان می‌رفت اما حالا با آمدن دوبارۀ زین الدین زیدان باید دید که بیشتر به بازی گرفته می‌شود یا با اضافه شدن ستاره‌های مدنظر این سرمربی حتی 1 دقیقه هم بازی به او نمی‌رسد.

با این وجود، والورده آینده‌دار که از سوی تابارز به اروگوئه دعوت شده است، این شانس را دارد که در بازی‌های پیش‌روی تیمش خودی نشان دهد تا بیشتر مورد توجه سرمربی باشگاهی و ملی‌اش قرار بگیرد. گفتنی است که اروگوئه در روز فیفا دی دو بازی با ازبکستان و تایلند انجام خواهد داد.

برچسب‌ها: رئال مادرید تیم ملی اروگوئه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

176 .ir.iran1398/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi