خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

نبرد بزرگ رئال و منچستریونایتد؛بر سر ستاره

نبرد بزرگ رئال و منچستریونایتد؛بر سر ستاره
به نقل از مارکا، رئال مادرید در تلاش است تا با خرید چندین بازیکن بزرگ یک تیم قدرتمند برای فصل بعد بچیند. خرید ادن هازارد تاکنون قطعی شده و از نام هایی مانند نیمارهم به عنوان گزینه های لیست خرید رئال نام برده می شود. با این وجود، یک ستاره است که بیش از دیگران توجه زیدان را به خود جلب کرده و الویت این سرمربی فرانسوی در بازار نقل و انتقالاتی محسوب می شود؛ پل پوگبا.
زیدان یکی از تحسین کنندگان سبک بازی هموطن ملی پوش خود است و اعتقاد دارد که کیفیت و شکل بازی پوگبا به درد رئال می خورد و می تواند شرایط را برای احیای دوباره خط میانی سفیدپوشان فراهم کند. سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود به این مسئله اذعان کرد و گفت: « من از پوگبا خوشم می آید و این هم مسئله جدیدی نیست. شخصا او را می شناسم و می دانم که بازیکنی متفاوت است. او چیزهایی به تیم اضافه می کند که کمتر بازیکنی قادر به انجام آن است. پوگبا بلد است که چگونه در مواقع مناسب حمله کند و چه زمانی در کارهای دفاعی شرکت کند».
البته تنها توانایی های فنی پوگبا نیست که زیدان را تحت تاثیر قرار داده و سرمربی رئال از توانایی های پوگبا در رهبری تیم و ایجاد اتحاد در بین هم تیمی هایش به خوبی باخبر است. البته بعضی به پوگبا انتقاد می کنند که در تیم تنش و حاشیه ایجاد می کند اما زیدان نظر متفاوتی دارد و معتقد است که پوگبا بازیکنی است که برای تیم کار می کند و از آنجایی که با شخصیت او کاملا آشنا است، به او اعتماد دارد.
توانایی های فنی و همچنین توانایی پوگبا در روحیه بخشیدن به هم تیمی هایش و ایجاد انسجام در تیم به خوبی در جام جهانی مشخص شد و این بازیکن نقشی کلیدی در قهرمانی فرانسه در روسیه ایفا کرد. در فیلمی هم که فدراسیون فوتبال فرانسه از پشت صحنه موفقیت تیم ملی این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر کرده، به خوبی مشخص است که پوگبا همواره در بحث های با هم تیمی هایش نقشی اصلی دارد و به دیگر بازیکنان فرانسه روحیه داده و درصدد افزایش اتحاد تیم برمی آید.
زیدان همچنین معتقد است که پوگبا انگیزه زیادی برای بردن جام دارد و این انگیزه او برای پیروزی در کنار توانایی های فنی اش می تواند به رئال در جهت رسیدن به مقاصدش برای فصل بعد کمک کند.

برچسب‌ها: زیدان منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 3

68 نیشابور چنو1398/02/01

Sayberi: شنیدم لوکاکو و دخیا هم احتمال رفتنشون زیاده با این حساب تیم کلا از هم میپاشه

2 ارديبهشت (21:23)


ارشیا45488085: بره بهتره چون کافیه با مربی لج کنه گند میزنه به تیم و نابود تیم میکنه دقیقا مثل بلایی که سر مورینیو آورد

2 ارديبهشت (00:19)


Sayer Sport: خدا کنه که از یونایتد نره

1 ارديبهشت (17:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi