خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

هشتمین قهرمانی متوالی یوونتوس

هشتمین قهرمانی متوالی یوونتوس
يوونتوس و فيورنتينا از هفته سي و سوم سري آ در ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه 2-1 به سود يووه ميزبان تمام شد. يوونتوس با اين نتيجه 87 امتيازي شد و توانست پنج هفته مانده به پايان فصل سي و پنجمين قهرماني اش در ايتاليا را جشن بگيرد.

يووه در اين 33 بازي موفق شد آمار 28 پيروزي، سه تساوي و تنها دو شکست را به نام خودش ثبت کند. اين هشتمين قهرماني پياپي يوونتوس در سري آ و همچنين پنجمين قهرماني پياپي اين تيم با مربيگري آلگري محسوب مي شود. اين براي نخستين بار در تاريخ سري آ، ليگ برتر، لاليگا و بوندس ليگا است که تيمي توانسته براي 8 فصل متوالي قهرمان شود.

تيم فيورنتينا در همان دقيقه 6 بازي روي سانتر کيه زا و توسط ميلنکوويچ به گل رسيد. اين تيم در دقيقه 26 توسط سيمئونه به گل دوم هم دست يافت اما اين گل به دليل آفسايد مردود شد. فيورنتينا که در نيمه اول تيم برتر ميدان بود در دقيقه 34 تا استانه زدن گل بعدي هم رفت اما ضربه زيباي کيه زا به تير خورد.

تنها سه دقيقه بعد يووه ميزبان توسط الکس ساندرو روي کرنر ارسالي به گل رسيد تا بازي مساوي شود. کيه زا در دقيقه 43 بار ديگر نزديک بود به گل برسد اما اين بار هم ضربه اش به تير خورد. يووه در دقيقه 53 روي سانتر زميني رونالدو و اشتباه مدافع حريف که توپ را وارد دروازه خودي کرد به گل دومش هم دست يافت تا بازي در نهايت با نتيجه 2-1 تمام شود.

يوونتوس در رکوردي تاريخي، براي هشتمين فصل پياپي قهرمان سري آ شد. بيانکونري بعد از تجربه 2 فصل پياپي در رتبه هفتم، هشت سال به هيچ تيمي باج نداده است.

برچسب‌ها: یوونتوس سری آ بیانکونری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 لیمی گو1398/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi