خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

منچستر بعد از فرگوسن هنوز درست نشده آیا شما بازیکنانی که مدن

منچستر بعد از فرگوسن هنوز درست نشده آیا شما بازیکنانی که مدن
به گزارش "ورزش سه"، رویای زوج رویایی کرسیتیانو رونالدو و محمد صلاح، تبدیل به بزرگ ترین دلمشغولی مدیران یوونتوس شده و آنها قصد دارند برای فصل بعد خط حمله ای غیرقابل مهار را در ترکیب این تیم مشاهده کنند.

طبق ادعای توتواسپورت، یوونتوس در حال برنامه ریزی برای ارائه یک پیشنهاد بزرگ در مسیر جذب ستاره مصری لیورپول، محمد صلاح است و می خواهد در ازای انتقال او، پائولو دیبالا را به همراه 50 میلیون یورو به لیورپول واگذار کند.

محمد صلاح در دیدار فیورنتینا در برابر یوونتوس در سال 2015 بازی کرد و دو بار در اولین بازی مرحله نیمه نهایی موفق به گلزنی شد. با انتقال دیبالا به لیورپول، در واقع قصد دارد 150 میلیون یورو از 200 میلیون رقم درخواستی مرسی سایدی ها را به این روش واگذار کرده و باقیمانده را نیز به صورت نقدی بپردازد.

از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، نقش پائولو دیبالا در ترکیب این تیم کمرنگ شده و اخباری نیز در مورد اختلاف این ستاره آرژانتینی با ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مطرح گشته و حالا بیانکونری مشکلی با قربانی کردن دیبالا برای خرید محمد صلاح ندارد.

برچسب‌ها: محمد صلاح لیورپول دیبالا یوونتوس نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

170 لیورپول 123451398/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi