خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

سولسشر: متوقف کردن لئو مسی غیرممکن نیست

سولسشر: متوقف کردن لئو مسی غیرممکن نیست
اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر بارسلونا حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ فردا شب در دیداری دشوار میزبان بارسلونا هستند و سولسشر معتقد است کوچک ترین غفلتی برای آنها عواقب فراوانی به همراه خواهد داشت.

دیدار مقابل بارسلونا: "همه بازی ها بسیار دشوار هستند اما زمانیکه مقابل تیمی مانند بارسلونا بازی می کنید، می دانید که باید در بهترین شرایط بوده و سطح بازی خود را ارتقا دهید، اما ما در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن اینگونه نبودیم و حالا صعود به این مرحله باور زیادی به ما داده است.

بازی آنها برابر اتلتیکومادرید را دیدم و حریف تا قبل از اخراج دیگو کاستا فوق العاده بازی کرد. باید تمام 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم، زیرا با یک لحظه غفلت مجازات خواهیم شد."

رویارویی با لیونل مسی: "ما در تلاش برای متوقف کردن یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهیم بود. در این فصل ما در برابر رونالدو و امباپه و همچنین در لیگ برتر برابر ادن هازارد بازی کرده ایم و مدافعان ما باید مراقب مسی باشند، باید دید چگونه فردا شب بازی را مدیریت می کنیم. باید از بازیکنانی که قبلا برابر مسی بازی کرده اند سوال کنید، مسی بازیکنی فوق العاده بوده که قادر به انجام هر کاری است، اما متوقف کردن وی غیرممکن نخواهد بود."

شرایط مارکوس راشفورد: "او نیاز به تمرینات اضافه دارد و امروز نتوانست در بخش های تفریحی تمرین حضور یابد، فردا در مورد راشفورد تصمیم می گیریم و امیدوارم وی قادر به حضور در میدان باشد."

بازگشت جرارد پیکه به اولدترافورد: "وقتی او به عنوان یک پسر جوان اینجا آمد، ما به او اعتماد زیادی داشتیم و من کنار وی بازی کرده ام. پیکه بدشانس بود زیرا یونایتد در آن مقطع ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ را در اختیار داشت و وی نتوانست به اندازه ای که لیاقتش را داشت بازی کند، اما خوشحالم که دوباره او را می بینم."

برچسب‌ها: منچستریونایتد سولسشر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

90 ماتادور16881398/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi