خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,696

انتقاد سرمربی سابق آرسنال از اوزیل

انتقاد سرمربی سابق آرسنال از اوزیل
اوزیل که با تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 به قهرمانی رسید، یکی از بهترین هافبک های دنیا در یک دهه اخیر است اما همواره به دلیل عدم تلاش لازم در تمرینات و مسابقات، با انتقاد روبرو بوده است؛ انتقادی که گراهام آن را وارد می داند.

او به خبرنگاران گفت:" وقتی من مربی بودم، احتمالا پاتریک ویرا و امانوئل پتی را به تیم می آوردم و اوزیل را در مرکز زمین می گذاشتم. او واقعا بازیکن باکیفیتی است. اگر آنها می توانستند بدون توپ، از او کار بیشتری بکشند، او واقعا بازیکن فوق العاده ای می شد.

در فوتبال مدرن، تو باید هم وقتی صاحب توپ هستی، بازی کنی و هم وقتی توپ را در اختیار نداری. این شیوه مدرن است. او باید روی نگرش اش خیلی کار کند و همین طور روی جنبه های فیزیکی بازی.

او هرگز مانند گرام سونس تکل نمی زند؛ بازیکنی که با توپ عالی بود و در عین حال، یک بازیکن سرسخت بدون توپ. کسی از اوزیل چنین انتظاری ندارد اما مربیان باید انتظار داشته باشند که وقتی توپ از دست می دهند، او به عقب برگردد و بازی تیم را شکل بدهد."

برچسب‌ها: مسوت اوزیل آرسنال توپچی ها جورج گراهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

180 Hhdijejjf1398/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi