خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

کمک بزرگ اصفهانی‌ها به مناطق سیل‌زده

کمک بزرگ اصفهانی‌ها به مناطق سیل‌زده
به گزارش "ورزش‌ سه"، دو باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن و سپاهان به کمک مدیریت خود توانستند مقدار زیادی از اقلام خوراکی و مصرفی را تهیه کرده و به وسیله کانتینرهایی به سه استان سیل زده گلستان، لرستان و شیراز ارسال کنند تا از این طریق همدردی خود را با مردم مصیبت دیده این سه استان کرده و در کنار آن‌ها باشند.

پیش از این و در زمان زلزله کرمانشاه هم ذوبی‌ها با انجام حرکتی این چنینی به کمک مردم این منطقه رفتند تا در این عمل همیشه جزو پیش قدمان باشند. هم‌چنین بازیکنان این تیم در بازی برابر سپاهان و صنعت نفت آبادان با بازوبند مشکی حاضر شدند تا همدردی خود را از این راه هم اعلام کرده باشند.

باشگاه سپاهان نیز پیش از این عواید حاصل از فروش بلیط بازی با نفت مسجدسلیمان را به مردم زلزله زده اختصاص داد تا در کنار این کار، کمک دیگری هم کرده باشد.

برچسب‌ها: سپاهان ذوب آهن سیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 Hadiclub1398/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi