خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

خداحافظی رسمی ایگواین از بازی های ملی

خداحافظی رسمی ایگواین از بازی های ملی
پس از مدت ها سرانجام امروز گونسالو ایگواین سکوت خود را شکست و در مصاحبه با برنامه 90 دقیقه اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی کشورش به میدان نخواهد رفت. او در حالی از بازنشستگی خود خبر داد که نامش در چند فهرست اخیر تیم ملی آرژانتین دیده نمی شد و مورد توجه اسکالونی، سرمربی جدید آلبی سلسته قرار نداشت.

او در مورد آینده اش در تیم ملی آرژانتین گفت:« به همه عقاید احترام می گذارم. چه آنها که منتقد من هستند و چه موافقانم. دوران من در تیم ملی آرژانتین به اتمام رسیده و برای خوشحالی خیلی ها از راه دور مشوق تیم ملی کشورم خواهم بود.

با اسکالونی صحبت کردم و با او این قضیه را در میان گذاشتم. تصمیم من قطعی است و معتقدم این تصمیم کاملا به نفعم خواهد بود. قطعا اگر اسکالونی من را به تیم ملی دعوت می کرد، به آن پاسخ مثبت می دادم اما اینگونه خوشحال تر خواهم بود.»

ایگواین ادامه داد:« گلزنی در بازی های مقدماتی جام جهانی اهمیت بالایی دارد. اگر آن گل ها نباشند، تیم به جام جهانی صعود نخواهد کرد. وقتی با نیت بد از بازیکنی انتقاد می شود، همه ملی پوشان از آن تاثیر منفی می گیرند. بارها رنج و عذاب خانواده ام را از انتقادات دیدم.

من همه توانم را برای تیم کشورم گذاشتم. وجدانم آسوده است و با خیال راحت از بازی های ملی خداحافظی می کنم. متاسفانه مردم گل هایی که زدم را به راحتی فراموش می کنند و تنها آنهایی را که به ثمر نرساندم، به یاد می آورند. گلی که به بلژیک زدم(جام جهانی 2014)، قطعا باعث خوشحالی همه شد؛ چون مدت ها بود که نتوانسته بودیم به نیمه نهایی جام جهانی برسیم. صحبت از فاجعه برای تیم ملی درست نیست. ما به فینال جام جهانی 2014 رسیدیم. معتقدم فاجعه زمانی است که نتوانیم راهی جام جهانی شویم.»

ایگواین در پایان گفت:« مدام می خواندم که این دیگر به درد تیم ملی نمی خورد و ایگواین دیگر مرده است. اینها انتقاد نبودند و تنها هدفشان تخریب شخصیت من بود. وقتی به دوران فوتبالم نگاه می کنم، نمی توانم ناراضی باشم. از عملکردم کاملا خوشحال و راضی هستم. در سه لیگ مختلف عناوین قهرمانی را کسب کرده ام و در بهترین تیم ها حضور داشته ام.

مشخص نیست فوتبالم را در کدام تیم تمام خواهم کرد. همیشه دوست دارم به ریورپلات برگردم اما فعلا در زمان حال زندگی می کنم.»

ایگواین سال 2009 اولین بازی ملی خود را انجام داد. او حضور در سه جام جهانی را تجربه کرد و در 75 بازی ملی توانست 32 گل به ثمر برساند.

برچسب‌ها: ایگواین تیم ملی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

61 تیم قوی مصطفی1398/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi