خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

لوو: سانه و گنابری می توانند مقابل هلند بازی کنند

لوو: سانه و گنابری می توانند مقابل هلند بازی کنند
یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، تایید کرد که لروی سانه که در دیدار مقابل صربستان دچار مصدومیت شده بود، مشکلی برای بازی مقابل هلند در مقدماتی یورو 2020 ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه های پایانی تساوی 1-1 آلمان مقابل صربستان بود که خطای شدید میلان پافکوف، باعث مصدومیت سانه شد و یک کارت قرمز برای بازیکن صرب به همراه داشت. اما لوو اکنون تایید کرد که ستاره منچسترسیتی مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار فردا شب ندارد. همچنین سرژ گنابری، ستاره بایرن مونیخ، که به دلیل آسیب دیدگی، دیدار با صربستان را از دست داد، می تواند در دیدار فردا شب بازی کند.

لوو به خبرنگاران گفت:" هم لروی سانه و هم سرژ گنابری، آماده هستند و می توانند بازی کنند. می توانم تایید کنم که مانوئل نویر و تونی کروس هم از ابتدا بازی می کنند.

همیشه در دیدار مقابل هلند، جو ویژه ای بر بازی حاکم است. ما می خواهیم رقابت های مقدماتی موفقی داشته باشیم و واضح است که نتایج در این رقابت ها کلیدی هستند اما در عین حال، ما در درون تیم نیز در حال یک پیشرفت دائمی هستیم.

تیم هلند، تیمی فوق العاده ای دارد و بسیار باانگیزه است. اما ما آماده ایم تا فردا نمایش خوبی ارائه بدهیم و اینکار را خواهیم کرد."

کروس که در دیدار مقابل صربستان در ترکیب اصلی آلمان قرار نداشت، فردا به همراه جاشوا کیمیچ، در خط میانی ژرمن ها قرار می گیرد. لوو هم از خط دفاعی سه نفره استفاده می کند و هم خط دفاعی چهار نفره و کروس تاکید کرد که هم تیمی هایش مشکلی با هیچ یک از این دو آرایش ندارند.

او به خبرنگاران گفت:" ما اخیرا با خط دفاعی سه نفره، نمایش های خوبی داشتیم. اما با خط دفاعی چهار نفره هم آشنا هستیم. من با هر دو سیستم راحت هستم."

کیمیچ هم در مورد بازی کردن در کنار کروس، گفت:" چند بازی اخیر نشان داد که ما با هم خوب کار می کنیم. ما یکدیگر را کامل می کنیم. این مطمئنا یک گزینه طولانی مدت برای ماست."

برچسب‌ها: تیم آلمان لوو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

138 بالکادروس1398/01/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi