خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

انتقاد کومان از تیم هلند علی رغم پیروزی 4-0

انتقاد کومان از تیم هلند علی رغم پیروزی 4-0
به گزارش "ورزش سه"، هلندی ها که در رقابت های لیگ ملت های اروپا هم عملکرد بسیار خوبی داشتند، در دیدار مقابل بلاروس کار سختی نداشتند و در همان دقیقه یک توسط دیپای به گل رسیدند.
دیپای یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی زد و دو پاس گل به جورجینیو وینالدوم و ویرژیل فن دایک داد تا نارنجی ها به یک پیروزی پرگل برسند اما کومان از عملکرد کلی تیمش راضی نبود.
او به خبرنگاران گفت:" ما بی دقت بودیم. فکر می کنم نمایش مان سهل انگارانه بود. بیش از همه دوران حضورم در فوتبال، ضربه پشت پا دیدم. اما در دقایق پایانی نیمه اول و در نیمه دوم، شرایط خوب پیش رفت.
اما بعد از اینکه 1-0 پیش افتادیم، باید منظم تر بازی می کردیم. ما آشکارا بازی را کنترل نکردیم. ما حتی چند شوت را در زمین خودمان، بلوکه کردیم. 1-0 پیش افتادن در دقایق ابتدایی، سناریو ایده آلی بود اما پس از آن، باید آنطور که در نیمه دوم بودیم، بازی می کردیم.
نباید فکر کنید که "بازی 2-0 است، پس به آسانی پیروز می شویم." این چیزی است که این تیم در مسیر پیشرفت باید به آن برسد."
کومان همچنین عملکرد دیپای در این دیدار را تحسین کرد و گفت:" این را هربار گفته ام؛ او بازیکن فوق العاده ای است. شاید او در باشگاهش، در سطح پایین تری باشد اما اگر احساس آزادی کند و اعتماد به نفس داشته باشد، می تواند کارهای زیادی انجام بدهد. ممفیس بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او، این را در این رقابت ها نشان داد."

برچسب‌ها: هلند رونالد کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

98 Columbus Crew1398/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi