خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

مدت زمان دوری سوارز از میادین مشخص شد

مدت زمان دوری سوارز از میادین مشخص شد
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در زمین بتیس 1-4 پیروز شده بود و بازی نیز در دقیقه آخر خود قرار داشت که لوئیس سوارز در یک صحنه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. او سپس جای خود را به کوتینیو داد.
ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت که مچ پای سوارز پیچ خورده و سپس تیم پزشکی بارسا هم مصدومیت ستاره اروگوئه را تایید کرد.
دقایقی پیش وضعیت قطعی سوارز از سوی تیم پزشکی بارسا تشریح شد و بر این اساس او بین 10 تا 15 روز به دور از میادین خواهد ماند. به این ترتیب سوارز دو بازی پیش روی تیم ملی اروگوئه را از دست خواهد داد ولی می تواند بارسا را در بازی دو هفته بعد مقابل اسپانیول همراهی کند.
خبر خوب برای بارسایی ها اینکه سوارز هیچ مشکلی برای رویارویی برابر منچستریونایتد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

برچسب‌ها: سوارز بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

45 شهید بهشتی سنه1397/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi