خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

میلان- اینتر؛ دلامدونینا به صرف سهمیه!

میلان- اینتر؛ دلامدونینا به صرف سهمیه!
ه گزارش "ورزش سه"، روسونری در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و با پیروزی های متوالی در سال 2019، خود را به رده سوم جدول رسانده و حتی شانس برای کسب عنوان نایب قهرمانی نیز دارد. اما در آن سو شرایط برای اینتر هرگز مساعد نیست و حواشی مربوط به مائورو ایکاردی و نتایج ضعیف، حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آنها را نیز به خطر انداخته است.
حتی اخباری در مورد احتمال اخراج لوچانو اسپالتی در صورت شکست در این دیدار و حضور استفانو کامبیاسو به جای او تا پایان فصل روی نیمکت اینتر وجود دارد.
جیاکامو بوناونتورا، تنها غایب میلان در بازی امشب برابر اینتر خواهد بود اما در ترکیب نراتزوری مائورو ایکاردی، راجا ناینگولان، ژائو میراندا و شیمه ورسالیکو نمی توانند به میدان بروند.
هر سه دیدار آخر میلان در سری آ به سود این تیم به پایان رسیده اما هر سه دربی آخر برابر اینتر به میزبانی میلان مساوی شده و تیم گنارو گتوزو به دنبال شکستن این طلسم است. اینتر در شش دیدار آخر خود در برابر میلان یک بار مغلوب شده و علیرغم شرایط دشواری که در هفته های اخیر تجربه کرده، امیدوار است این روند امشب نیز ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها: دلامادونینا اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 لیورپول 123451397/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi