خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

واکنش کلوپ به انقلاب اخیر تیم ملی آلمان

واکنش کلوپ به انقلاب اخیر تیم ملی آلمان
به گزارش ، سرمربی تیم ملی آلمان چند روز قبل اعلام کرد دیگر مت هوملس، توماس مولر و ژروم بواتنگ به اردوی ژرمن ها دعوت نخواهند شد و در آستانه دیدار بایرن برابر لیورپول، کلوپ به این ماجرا واکنش نشان داده است.

کلوپ گفت: "من می دانم که هر سه این بازیکنان دوست داشتند برای آلمان بازی کنند اما همیشه همه تصمیماتی که یک سرمربی می گیرد 50-50 است و برخی با آن موافق بوده و بعضی آن را دوست ندارند. تفاوت یک سرمربی در عرصه ملی با یک سرمربی باشگاهی این است که اگر من به یک بازیکن بگویم که او دیگر نمی تواند در تیم بازی کند، او این فرصت را دار است که برای باشگاهی دیگر بازی کند اما در عرصه ملی اینگونه نیست.

من از دلایل یوواخیم لوو برای این تصمیم خبر ندارم اما می دانم کنار گذاشتن بازیکنان که می توانند برای تیم ملی بازی کنند آسان نیست و من موارد زیادی مشابهش ندیده ام. 30 سالگی برای یک هافبک سن زیادی محسوب نمی شود و اگر شما خودتان قصد بازنشستگی نداشته باشید، می توانید همچنان در تیم ملی بازی کنید و بعید است سن و سال دلیل تصمیم یوواخیم لوو باشد.

اگر به یک بازیکن بگویید قرار است در خانه باقی بمانی زیرا من دیگر شما را دعوت نمی کنم و از عملکردت رضایت ندارم یا هر چیز دیگری، این حق 100 درصد سرمربی تیم ملی است. اما اگر به آنها بگویید هر نمایشی داشته باشی دعوت نمی شوی، تفسیر از این تصمیم متفاوت خواهد بود."

برچسب‌ها: تیم ملی آلمان آلمان یواخیم لوو مولر بواتنگ هوملس کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

299 جناب توپ1397/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi