خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

ترکیب احتمالی ذوب آهن در دربی

ترکیب احتمالی ذوب آهن در دربی
به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان اصفهانی در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهند رفت. این بازی که دیدار معوقه دو تیم محسوب می‌شود، از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی، در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

محمد رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن خواهد بود. او در چند فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه ذوبی ها داشته و توانسته جای خود را محکم کند. در مقابل او هادی محمدی و وحید محمدزاده قرار خواهند گرفت و فخرالدینی و ابراهیم زاده نیز در دو سمت راست و چپ دفاع بازی می‌کنند.

ذوبی ها خط هافبک ۴ نفره ای را خواهند داشت که به احتمال زیادی حمید بوحمدان، علیرضا چراغعلی، مهران درخشان مهر و محمدرضا حسینی در آن بازی می‌کنند. چراغعلی جوان که احتمالا کم‌تجربه‌ترین بازیکن زمین است، باتوجه به درخشش در بازی های قبلی امیدوار است که در دربی اصفهان نیز خوش بدرخشد.

در خط حمله نیز مطهری و اوساگوانا بازی میکنند. مطهری هم در بازی با استقلال خوزستان، درخشان ظاهر شد و حالا امید نخست منصوریان برای گلزنی محسوب میشود.

منصوریان روی نیمکت مهره هایی چون نژادمهدی، نیک نفس و عباسی را نیز خواهد داشت که می‌توانند باتوجه به روند مسابقه وارد زمین شوند.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برای دربی اصفهان:

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، مهران درخشان مهر، علیرضا چراغعلی، محمدرضا حسینی، کریستین اوساگوانا، ارسلان مطهری.

برچسب‌ها: ذوب آهن ترکیب احتمالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

47 Hadiclub1398/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi