خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

10 نکته از بازی پرسپولیس - پاختاکور

10 نکته از بازی پرسپولیس - پاختاکور
پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا 2019 را با یک تساوی خانگی دور از انتظار آغاز کرد. شاگردان برانکو در روزی که نمایش قابل انتقادی داشتند، از پس حریف چغر ازبکستانی برنیامدند و در حالی که تا اخرین بازی دور گروهی به تهران برنخواهند گشت، چشم انتظار هفته های آتی می مانند. از دیدار نخست پرسپولیس و پاختاکور 10 نکته برداشت شده که در اینجا می خوانید:

بودیمیر درخشان

در شبی که نمایش پرسپولیس چندان راضی کننده نبود و انتقاداتی از منظرهای مختلف به این تیم وارد بود، بهترین عملکرد در میان بازیکنان پرسپولیس، به بازیکن متحول شده سرخپوشان تعلق داشت. ماریو بودیمیر، مهاجم کرواتی که در هفته های اخیر با انتقادات برخی کارشناسان روبرو شده بود، بعد از اینکه در دیدار با صنعت نفت خوب کار کرد و یک پاس گل به علیپور داد، امشب روند اوج گیری خود را به نقطه پیک رساند و موفق شد تک گل پرسپولیس را وارد دروازه پاختاکور کرد.

سیو نجات بخش علی بیران

در دقایق ابتدایی بازی امشب و زمان هایی که پرسپولیسی ها در فاز دفاعی پراشتباه عمل می کردند، یکی دیگر از سانترهای خطرناک بازیکنان پاختاکور به محوطه جریمه پرسپولیس فرستاده شد. علیرضا بیرانوند برای مشت کردن این توپ از دروازه بیرون آمد. خروج او در وهله اول موفق نبود ولی ضربه سری که بازیکن پاختاکور به توپ زد با واکنش آنی بیرانوند همراه شد که پرسپولیس را از خوردن گل دوم در همان پانزده دقیقه ابتدایی نجات داد.

گل آفساید

اینکه پرسپولیس در حد و اندازه های مورد انتظار ظاهر نشد، شاید تا حدی بدشانسی امشب تیم برانکو را تحت الشعاع قرار داده باشد. در دقیقه 5 بازی اولین اشتباه شجاع خلیل زاده که البته در چند مرحله به صورت متوالی تکرار شد، باعث شد پاختاکوری ها توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کنند. این ارسال به ضربه سر دراگان چران منجر شد که به تیر درواز خورد. در ادامه ریباند توپ چران، مقابل پای بیکمائف قرار گرفت و این بازیکن دروازه خالی پرسپولیس را باز کرد. اما گلی که نایب قهرمان ازبکستان را در ورزشگاه آزادی پیش انداخت، در موقعیتی کاملا آفساید به ثمر رسید. این صحنه به شکل عجیبی از سوی کمک داور نادیده گرفته شد.

احمد و کمال، دور از فرم ایده آل

در بازی امشب تک تک بازیکنان پرسپولیس (به جز ماریو بودیمیر) در فرمی پایین تر از حالت ایده آل خود ظاهر شدند. دو نمونه از این افت کیفیت را به شکلی محسوس در هافبک های دفاعی این تیم دیدیم. نه احمد نوراللهی و نه کمال کامیابی نیا، هیچ کدام شب خوبی را پشت سر نگذاشتند و در زمره بازیکنان نسبتا پراشتباه تیم خود قرار داشتند.

جذاب ها هستند، جذابیت نه!

پرسپولیس علی رغم اینکه سروش رفیعی را به خدمت گرفته، این روزها فوتبالی ارائه می کند که کمتر از ماه های قبل از فاکتور جذابیت برخوردار است. برانکو در روزهایی که هم بشار و هم رفیعی را در اختیار دارد، از آنها به تناوب در ترکیب اصلی استفاده می کند. انتخاب او در دو بازی اخیر، هافبک عراقی بوده است. بشار امشب پاس تک گل پرسپولیس را داد ولی در باقی دقایق نتوانست انتظارات را برآورده کند. سروش رفیعی هم که از شرایط آمادگی ایده آلی که از او سراغ داشتیم دور است، تنها چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که عملا حرکت خاصی نتوانست در این زمان اندک انجام دهد.

جایی که پرسپولیس قافیه را در آزادی باخت

در شب نه چندان خوب هافبک ها، جنگ میانه زمین را بازیکنان سختکوش پاختاکور به سود خود به پایان رساندند. هافبک های پرسپولیس موفق نشدند در جدال دشوار و فیزیکی از پس بازیکنان حریف بربیایند. چه در راه انداختن ضدحملات و چه در گرفتن خطاها موفق تر از همتایان خود در تیم پرسپولیس عمل کردند.

بیکمائف پرسپولیس را هم مثل استقلال زحمی کرد

گلزن امشب پاختاکور تا به حال با پیراهن لوکوموتیو تاشکند مقابل تیم های استقلال و ذوب آهن ایران هم بازی کرده است. بیکمائف که یکی از خطرناک ترین مهاجمان لیگ ازبکستان است و در فصل 2017 هم آقای گل لیگ کشورش شده، در فروردین ماه 96 موفق شده بود در تاشکند دروازه استقلال را باز کند. او امشب هم دروازه رقیب سنتی استقلال را گشود، این بار در تهران.

ترابی در جست و جوی روزهای روشن

هافبک تکنیکی تیم پرسپولیس از زمانی که در نیم فصل به این تیم پیوسته، روز به روز بهتر شده ولی هنوز به سطحی که از او انتظار می رفته، نرسیده است. ترابی که بهترین نمایش خود را در دیدار مقابل صنعت نفت ارائه کرده بود، امشب هم یکی از معدود بازیکنان خوب پرسپولیس بود، ولی با توجه به اینکه در نهایت نتوانست گره‌ای از بازی بگشاید، چندان مورد توجه قرار نگرفت.

رقیب آشنا این بار زهرش را ریخت

یکی از عناصر تهاجمی تیم پاختاکور امشب برای دومین بار پا به ورزشگاه آزادی گذاشت. دراگان چران، مهاجم شماره 10 تیم پاختاکور که تابستان امسال به این تیم پیوسته، فصل گذشته در نسف قارشی توپ می زد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز دو بار با پرسپولیس ایران روبرو شده بود. او با نسف یک شکست 3 بر صفر در آزادی از پرسپولیس خورده بود ولی امشب روی تک گل تیمش اثرگذار بود و توانست با یک امتیاز ارزشمند تهران را ترک کند. چران زننده ضربه سری بود که ریباند آن توسط بیکمائف تبدیل به گل شد.

و در آخر، ظهور یک مدعی غیر قابل انتظار

از روز قرعه کشی لیگ قهرمانان 2019، هرکس که گروه چهارم این مسابقات را دشوار تلقی می کرد، به خاطر حضور تیم های پرسپولیس، الاهلی و السد بود. همه تصورها اینگونه بود که پاختاکور حرفی برای گفتن در این گروه ندارد و شانس صعود بین سه تیم دیگر تقسیم می شود. اما نمایش امشب پاختاکور در خانه تیمی که تا فینال دوره قبلی پیش رفته بود، نشان داد که این تیم قطعا بقیه رقیبانش یعنی السد و الاهلی را نیز اذیت خواهد کرد و حتی شاید یکی از تیم های صعود کن

برچسب‌ها: ماریو بودیمیر برانکو پرسپولیس علیرضا بیرانوند لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

148 1پرسپولیس تهران1397/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi