خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

ستاره ای که می تواند “پرسپولیس” را دوباره به پرواز درآورد!

ستاره ای که می تواند “پرسپولیس” را دوباره به پرواز درآورد!
بشار رسن که بعد از بازگشت از جام ملت‌های آسیا در بیشتر بازی‌های نیم‌فصل دوم یک مهره‌ی نیمکت‌نشین بوده و البته کیفیت بالایی در دقایقی حضورش در زمین ارائه نکرده بود، مقابل نساجی روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. در قائمشهر و بعد از تغییرات ترکیب توسط برانکو، برای اولین بار بشار و سروش به صورت همزمان در ترکیب قرار گرفتند. به همین خاطر رسن به جناح چپ منتقل شد تا بعد از مدت‌ها در کناره‌های خط میانی بازی کند.هر چند بشار و سروش در لحظاتی از مسابقه جای خود را با هم عوض می‌کردند اما همکاری بشار با نادری در جناح چپ جالب توجه بود و چهره ویژه‌ای از هافبک عراقی را در قائمشهر دیدیم که در یک ماه گذشته هرگز به آن نزدیک هم نشده بود.

بشار رسن که زمانی به خاطر حضور مسلمان در پست هافبک راست بازی می‌کرد، در زمین چمن مصنوعی قائمشهر و زیر بارش باران تندی که در تمام زمان بازی بارید و قطع نشد یک نیمه‌ی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و بارها با کارهای ترکیبی و پاس‌های عمقی برای تیمش موقعیت ساخت تا با راه افتادن او موتور پرسپولیس هم روشن شود.

بشار رسن هافبک عراقی در این مسابقه انگار وزنه‌هایی که در بازی‌های گذشته به پاهایش بسته بود را از خود جدا کرده و ضمن سرعت بخشیدن به حرکاتش، با دقت و تکنیک بیشتری به توپ ضربه می‌زد و تیمش را پیش می‌برد. با این وجود بشار در بین دو نیمه تعویض شد تا برای بازی با السد استراحت کند. در واقع برانکو با علم به اینکه می‌توانست شریفی را از بازی بیرون بکشد و ترابی را به تیم اضافه کند ،با نمایش عالی بشار او را تعویض کرد تا برای بازی با السد حفظش کند. پس بشار را مقابل السد در ترکیب اصلی خواهیم دید.

با این نمایش البته باید منتظر واکنش باشگاه پرسپولیس به تمدید قرارداد رسن ماند. قرارداد هافبک عراقی در پایان فصل تمام می‌شود و با توجه به آمادگی او مقابل نساجی و احتمالا بازی‌های بعدی پرسپولیس، باشگاه ناچار به مذاکره با او و تمدید قراردادش است. مگر اینکه برانکو تغییر نظر بدهد و بشار را از لیست باشگاه برای فصل بعد کنار بگذارد.

برچسب‌ها: بشار رسـن پرسپولیس برانکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

32 1پرسپولیس تهران1397/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi