خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین و غیبت آگوئرو

بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین و غیبت آگوئرو
به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین جهت آماده سازی خود برای کوپا آمه ریکای 2019، کمتر از سه هفته دیگر دو بازی دوستانه مقابل ونزوئلا(واندامتروپولیتانوی مادرید) و مراکش در بندر ظنجه برگزار خواهد کرد. سرانجام پس از چند ماه غیبت، لیونل مسی به تیم ملی باز خواهد گشت که این خبر خوبی برای آرژانتینی ها خواهد بود.
فوق ستاره بارسا پس از جام جهانی موقتا از بازی های ملی خداحافظی کرد ولی حالا آماده است تا بار دیگر پیراهن آلبی سلسته را به تن کند. طبق ادعای منابع آرژانتینی، حضور مسی قطعی است اما سرخیو آگوئرو و گونسالو ایگواین به دلایل مختلف در این فهرست حاضر نخواهند بود.
آگوئرو با اسکالونی، سرمربی آرژانتین ماه هاست اختلاف دارد و ایگواین نیز به دلایل فنی به تیم ملی دعوت نخواهد شد. برای خط حمله، جیووانی سیمئونه، لائوتارو مارتینز، داریو بندتو و پائولو دیبالا مدنظر اسکالونی قرار دارند.
گفته می شود که احتمالا آنخل دی ماریا هم در فهرست آرژانتین حضور نخواهد داشت و به این ترتیب شاهد تغییر نسل بزرگی در آلبی سلسته خواهیم بود.

برچسب‌ها: آرژانتین مسی آگوئرو ایگواین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

243 شهید بهشتی سنه1397/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi