خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

همسر ساموئل: کارشکنی ها به من می گوید جی لوید زنده است.

همسر ساموئل: کارشکنی ها به من می گوید جی لوید زنده است.
همسر ایرانی جی لوید ساموئل (بازیکن سابق استقلال) به همراه خانواده او در تلاش هستند که انجام تست DNA از جسد منتسب به این فوتبالیست فقید را میسر کنند.

به گزارش "ورزش سه"، همسر ایرانی جی لوید ساموئل اخیرا در صفحه شخصی خود مطلبی منتشر کرده و لینکی قرار داده که در آن افراد مختلف یک دادخواست را امضا کنند. ماجرا از این قرار است که خانواده ساموئل از تست دی ان ای پیکر نسبت داده شده به فرزندشان منع شده اند.

گویا این اقدام با هماهنگی همسر اول ساموئل و مادر سه فرزند او رخ داده است. وکیل این شخص از خانواده ساموئل خواسته که علت درخواست تست دی ان ای را توضیح دهند. این در حالی است که خانواده این فوتبالیست، گرفتن تست DNA را حق مسلم خود می دانند چرا که جسد مذکور نشان از شخص خاصی نداشته و تنها به نام ساموئل ثبت شده است. همین مسئله، باعث شده اعضای خانواده او مشکوک باشند که این فوتبالیست مرگی غیر طبیعی داشته یا به قتل رسیده است.

در همین راستا، آنها از مردم و هواداران ساموئل خواسته اند که یک نامه را به شکل اینترنتی امضا کنند و از خواسته شان، که همان گرفته شدن آزمایش DNA از پیکر جی لوید ساموئل است، حمایت کنند. این نامه به شرح ذیل است:

«والدین فوتبالیست فقید، جی لوید ساموئل، اجازه آزمایش DNA خصوصی بقایای پیکر منتسب به فرزندشان را پیدا نکردند. مادر سه فرزند ساموئل از والدین این فوتبالیست شانس آزمایش دی ان ای را گرفته است. در تاریخ 15 می 2018 فوت ساموئل گزارش شد در حالی که خودروی او در یک تصادف جاده ای آسیب دیده بود. خانواده ساموئل آرزو دارند که این آزمایش انجام شود. قطعا چنین مسئله ای برای خانواده مهم است که از پیکر فرزند درگذشته شان تست DNA گرفته شود.

برچسب‌ها: ساموئل استقلال قتل تست دى ای ان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

182 تندر جهان1397/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi