خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,279

تمجید سرمربی یونایتد از فرصت‌شناسی لوکاکو

تمجید سرمربی یونایتد از فرصت‌شناسی لوکاکو
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که بعد از بازی قبلی خود مقابل لیورپول با لشگری از مصدومین مواجه شده بود دیروز موفق شد در خانه کریستال پالاس، با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد تا با کسب هشتمین پیروزی پیاپی دور از خانه، رکورد باشگاه را از این نظر بشکند. دو گل اول یونایتد در این بازی توسط روملو لوکاکو به ثمر رسید و همین باعث شد اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، بعد از بازی از مهاجم بلژیکی تیمش تمجید کند.
این در حالی است که سولسشر از زمانی که بعد از اخراج ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ منصوب شده، بیشتر به استفاده از مارکوس راشفورد به عنوان مهاجم مرکزی تمایل نشان داده ولی لوکاکو دیروز ثابت کرد که همچنان یکی از بهترین مهاجمین لیگ برتر است.
سولسشر بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" لوکاکو امروز دو گل زد و علاوه بر این گلها، بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت. او در تمرینها سختکوش است و در زمین عالی کار می‌کند. بر اساس نقشه من لوکاکو باید متمایل به کناره‌ها بازی می‌کرد و وظایف دفاعی زیادی داشت که از پس آنها به خوبی برآمد".
سولسشر درباره پیروزی تیمش گفت:" پیروزی خارج از خانه بزرگی بدست آوردیم. ما منچستریونایتد هستیم، تیم باکیفیتی که بازیکنانی باکیفیت دارد. ما همچنان به استفاده از بازیکنانی که فرصت کمتری برای بازی داشته‌اند ادامه خواهیم داد. همه تیم‌های حاضر در لیگ، در این برهه از فصل بازیکنان مصدوم دارند".

برچسب‌ها: لوکاکو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

97 Kambizabad1397/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi