خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

سروش در هفته بیستم؛ نشان بده شاه ماهی هستی!

سروش در هفته بیستم؛ نشان بده شاه ماهی هستی!
تیم پرسپولیس روز پنج شنبه در دیداری حساس به مصاف صنعت نفت می‌رود. سرخ ها امیدوارند با پیروزی در این مسابقه به روند خوب خود ادامه دهند و میانگین بیشتر از دو امتیاز در هر بازی را حفظ کنند. آن ها در نیم فصل دوم از ۴ بازی تنها ۷ امتیاز گرفته اند که عملکرد خوبی برای مدافع عنوان قهرمانی به حساب نمی‌آید. برانکو که دلخوش به نقل و انتقالات زمستانی، انگیزه تیمش را در نیم فصل اول در بالاترین حد حفظ کرد، در نیم فصل دوم فعلا نمایش تحسین برانگیزی از خریدهای جدید ندیده و همین موضوع باعث نگرانی اش شده است.

یکی از خریدهای تیم پرسپولیس که در نیم فصل دوم مجوز بازی را پیدا کرد، سروش رفیعی بود. او که دو سال پیش هم در چنین مقطعی پرسپولیسی شد، در این ۴ بازی نمایش خوبی خود نشان نداده و اغلب با نمایش های متوسط و با اشتباهات مختلف، بازی ها را سپری کرده است. دو سال پیش در لیگ شانزدهم اما سروش نمایش های خوبی را به عنوان خرید زمستانی ارائه کرد که اوج آن ها در هفته بیستم بود.

در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که علی رغم برگزاری در وسط هفته با حمایت فوق العاده هواداران پرسپولیس همراه بود، سروش رفیعی دو پاس گل ماهرانه در موقعیت های متفاوت به طارمی و امیری داد و روی گل رامین رضاییان نیز تاثیر داشت. همان پیروزی ۳-۰ به نوعی تراکتور را از کورس قهرمانی عقب نگه داشت و باعث شد شاگردان ایوانکوویچ با سرعت بیشتری به سوی قهرمانی حرکت کنند.

حالا رفیعی بار دیگر در هفته بیستم فرصت بسیار خوبی برای اثبات توانایی هایش دارد. شرایط تیم پرسپولیس را نمیتوان با دو فصل پیش مقایسه کرد و همچنین نمی‌توان وضعیت رفیعی را نیز با آن دوران یکسان دانست. اما با همین شرایط نیز انتظارها از شماره ۷ خوش تکنیک و خوش فکر سرخ ها از این بیشتر است و سروش هرچه زودتر باید با تیم هماهنگ شده و در این مقطع حساس یاور تیمش باشد. پرسپولیس برخلاف لیگ شانزدهم و هفدهم اکنون با قاطعیت در صدر نیست و برای بازگشت به رده نخست به درخشش رفیعی، ترابی، عالیشاه، نعمتی و... نیاز دارد.

برچسب‌ها: سروش رفیعی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

27 هایزنبرگ کبیر1397/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi